  • Data: 2013-09-15 08:24:17
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.09.2013, o godzinie 21.32.21, na pl.rec.foto.cyfrowa, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Sedno nie tkwi w tym, co u niego znaleźli, tylko dlaczego go w ogóle
    > zatrzymali i zrobili mu przeszukanie.

    Równie dobrze można olać zaglądających do samochodów podejrzanych typków na
    ulicy. Ale mieszkańcy wzywają, goście są przetrzepywani... i się okazuje,
    że to złodzieje samochodów. Wiele rzeczy jest neutralnych prawnie, ale w
    połączeniu z jakimś nietypowym zachowaniem mogą coś tam sugerować.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*