  • Data: 2013-09-15 21:45:08
    Temat: Re: zonk: zdjecia dzieci na placu zabaw == pornografia
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Habeck Colibretto wrote:
> [...]
    news/1378799929522ed1392cabe/Odpowie_za_pornografię_
    dziecięcą.html

    > Aleś Ty zabawna. Ho, ho...
    > Spójrz jak ten gościu wygląda. Schylona postać, nogi blisko siebie,
    > ubrania sprzed wieków - ewidentny pedofil. Ależ ja zabawny, ho, ho,
    > ho...

    no wiadomo jakby miał ganga od armaniego to by mu policaje jeszcze pomogły
    dzieci do bagażnika załadować... ;-)

    > Swoją drogą to nie artykuł, ale informacja z kroniki policyjnej. Nie
    > muszą Ci się ze wszystkiego tłumaczyć. Moim zdaniem policja zachowała
    > się prawidłowo bo to MOŻE być pedofil, który szuka ofiary. Do tego
    > "Do sprawy został zabezpieczony również sprzęt komputerowy w jego
    > mieszkaniu." i tu może być już całe wyjaśnienie następnego akapitu.

    no znajdą nielegalne windowsy i co tak więcej...

    jak nie daj boże lubsz mangę to też mozesz mieć pronografię dziecięca na
    kompie... ;-)