  • Data: 2010-02-06 23:19:45
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: "Krzysiek" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Auuuu... mnie też poraziło. Jak to się nazywa dysleksja, dysgrafia...?
    > SP6STZ

    dyswpierdolia, za mlodego nie byl taki upilnowany i bezstresowo wychowywany.
    Wychowanie zwala sie na szkole ale nauczycielowi juz nawet linijka po
    lapkach dac nie wolno, niedlugo za zwrocenie uwagi pod sad z powodu
    narazenia na nadmierny stresik.
    Pomijam szczegolne prawdziwe przypadki dysleksji i dysgrafii, ale dziwnym
    jest to ze wiekszosc robi bledy.
    Uprzedzajac, ja swiadomie nie stosuje ogonkow w pisaniu na grupy.

    Krzysiek