  • 1. Data: 2017-01-06 11:15:07
    Temat: RedBull Mobile - jaki jest czas na ponowne uruchomienie karty?
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć,

    posiadam RBM na kartę 5, którą trzymam zasiloną dla DIL. W styczniu będę
    chciał skorzystać z 100GB/rok Play i RBMnK5 będzie mi przez jakiś czas
    niepotrzebny (kto wie? Może nawet i na rok).

    Na tę chwilę moje terminy wyglądają tak:
    Data ważności połączeń wychodzących 10.02.2017
    Data ważności połączeń przychodzących 11.04.2017

    Ile czasu mogę nie doładowywać aby bezpiecznie odzyskać kartę gdy stanie
    się potrzebna? 11 kwietnia jest jak rozumiem bezpieczny a coś ponad tę datę?

  • 2. Data: 2017-01-06 14:40:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.01.2017 o 11:15, PlaMa pisze:
    > Cześć,
    >
    > posiadam RBM na kartę 5, którą trzymam zasiloną dla DIL.
    tego zasilenia nie zrozumiałem
    > W styczniu będę
    > chciał skorzystać z 100GB/rok Play i RBMnK5 będzie mi przez jakiś czas
    > niepotrzebny (kto wie? Może nawet i na rok).
    nieprzejdzie. rbm nie załapuje sie na promocje playa. O ile coś tam
    dostaniesz od RMB (inna promocja) to intenet stanie po regulaminowym
    czasie. tak się wymądrzam bo mnie to spotkało. konsultant wyjaśnił mi że
    regulamin działania usługi głównej jest ważniejszy niż promocje.
    > Ile czasu mogę nie doładowywać aby bezpiecznie odzyskać kartę gdy stanie
    > się potrzebna? 11 kwietnia jest jak rozumiem bezpieczny a coś ponad tę
    > datę?
    Tego bym się chciał sam dowiedzieć. moja karta powinna była być
    zablokowana, zdezaktywowana w październiku. dalej da się na nią zadwonić.
    ToMasz

  • 3. Data: 2017-01-06 15:42:05
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-01-06 o 14:40, ToMasz pisze:

    > tego zasilenia nie zrozumiałem

    Opisałem, że na karcie siedzą środki do DIL (min 30zł) i nie
    wykorzystuję jej do niczego innego.

> [...]
    > czasie. tak się wymądrzam bo mnie to spotkało. konsultant wyjaśnił mi że
    > regulamin działania usługi głównej jest ważniejszy niż promocje.

    Po pierwsze - RBM załapuje się na promocje. Przynajmniej na własne.
    Ja np ostatni raz doładowywałem w czerwcu, więc da się :)

    Po drugie - nie chciałem łapać RBM na promocje Play. Skąd Ci to przyszło
    do głowy?

    Po trzecie - jaki net ma stanąć? DIL w RBM? To nie problem. Jak pisałem,
    planuję używać neta z karty Play więc RBM z DIL będzie mi chwilowo
    niepotrzebny. Może sobie stawać po minięciu okresu DIL lub ważności
    wychodzących, pytaniem po jakim okresie można go z powrotem doładować i
    uruchomić DIL?

    > Tego bym się chciał sam dowiedzieć. moja karta powinna była być
    > zablokowana, zdezaktywowana w październiku. dalej da się na nią zadwonić.

    Skoro można dzwonić to się nie zdezaktywowała. Rozumiem, że masz
    zablokowane wychodzące ale ważne przychodzące (u mnie jest to
    odpowiednio luty i kwiecień)?

  • 4. Data: 2017-01-08 12:39:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Skoro można dzwonić to się nie zdezaktywowała. Rozumiem, że masz
    > zablokowane wychodzące ale ważne przychodzące (u mnie jest to
    > odpowiednio luty i kwiecień)?

    nie. wychodzące miałem zablokowane juz w wakacje, bo olałem ich i
    korzystam z netu playa 100 giga za 9zł. przychodzące mi się skońcyzły
    gdzieś tam w październiku, a karta dalej przyjmuje połączenia. Nie
    deaktywują bo im ilość "teoretycznych" klientów spadnie

    ToMasz

  • 5. Data: 2017-01-09 10:46:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-06 o 11:15, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Ile czasu mogę nie doładowywać aby bezpiecznie odzyskać kartę gdy stanie
    > się potrzebna? 11 kwietnia jest jak rozumiem bezpieczny a coś ponad tę

    Bezpiecznie - to tylko do tej daty.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-01-09 11:43:36
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    PlaMa explained :
> [...]
    > potrzebna? 11 kwietnia jest jak rozumiem bezpieczny a coś ponad tę datę?

    To jest loteria, do czasu przychodzących karty zdezaktywować nie
    powinni tyle że jak minie data przychodzących to tracisz wszystkie
    złotówki zgromadzone na koncie. A dalej różnie może być, numer może
    działać dzień, miesiąc, dwa albo trzy. Nie ma reguły.
    Na przykład po migracji z play do faktu kilku kart, zostały
    zdezaktywowane od razu po minięciu przychodzących następnego dnia.