  • 1. Data: 2017-01-05 20:22:55
    Temat: który telefon?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Muszę wybrać, jeden z poniższych telefonów, zależy mi na jak najlepszej
    wydajności. Który wybrać?:

    Huawei Y5 II
    Huawei Y6 II LTE
    LG K8 Dual SIM
    LG X Power
    Lenovo K5
    Samsung Galaxy J3 (2016)
    Samsung Xcover 3
    ZTE Blade A452
    ZTE Blade V7 Lite

    Dzięki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2017-01-05 21:07:12
    Temat: Re:który telefon?
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    adam <a...@p...onet.pl> Wrote in message:
    > Witam,
    > Muszę wybrać, jeden z poniższych telefonów, zależy mi na jak najlepszej
    > wydajności. Który wybrać?:
    >
    > Huawei Y5 II
    > Huawei Y6 II LTE
    > LG K8 Dual SIM
    > LG X Power
    > Lenovo K5
    > Samsung Galaxy J3 (2016)
    > Samsung Xcover 3
    > ZTE Blade A452
    > ZTE Blade V7 Lite

    Wydajności w jakim sensie masz na myśli?

    Ponieważ z listy powyższej najlepiej mi kojarzy się Y6 II LTE, ma
    2GB RAM i pojemną baterię 3000mAh, wyświetlacz 5.5" (choć HDready
    ale to bez większego znaczenia, patrz dyskusja obok)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 3. Data: 2017-01-05 21:25:04
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Yerine Ictimai <i...@y...ru> Wrote in message:

> [...]
    > 2GB RAM i pojemną baterię 3000mAh, wyświetlacz 5.5" (choć HDready
    > ale to bez większego znaczenia, patrz dyskusja obok)

    Ale jednak znacznie lepszą specyfikację posiada Lenovo K5,
    posiada te same atuty co Y6 II, ale jeszcze dodatkowo ma lepsze:

    - rozdzielczość ekranu FullHD (jak masz dobrą akomodację oka to
    może docenisz przy bliskim patrzeniu, przy wyświetlaczu 5.5" może
    ma to sens)

    - Jeszcze większa bateria: 3500mAh (vs 3000mAh w Y6 II)

    - prędkość traktowania CPU większa: 1800MHz (vs 1200)

    W teorii jest lepszy niż Y6 II (za wyjątkiem dual SIM), reszta
    telefonów to badziewie ;)

    A gdzie, na jakich warunkach takie oferują? ;) Ponieważ też poszukuję.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 4. Data: 2017-01-05 21:28:29
    Od: z <...@...pl>

    Xiaomi Redmi 3S 32GB Dual SIM LTE
    http://www.x-kom.pl/p/331539-smartfon-telefon-xiaomi
    -redmi-3s-32gb-dual-sim-lte-dark-grey.html

  • 5. Data: 2017-01-05 21:51:31
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

> [...]
    > telefonów to badziewie ;)
    >
    > A gdzie, na jakich warunkach takie oferują? ;) Ponieważ też poszukuję.

    Jeżeli to oferta Plus to jest jakieś OSZUSTWO, UWAGA w ofercie
    PLUSa też jest niby Lenovo K5 Note ale specyfikację ma o WIELE
    gorszą:

    - wyświetlacz 5" i HDready
    - procesor 1400MHz
    - i pewnie baterię też gorszą w mniejszej obudowie choć Plus
    skrzętnie to pominął w specyfikacji na swym portalu

    Jeżeli tak to brać Y6 II (chyba że w wydaniu PLUSa też są tam
    niespodzianki, zaraz sprawdzę)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 6. Data: 2017-01-05 22:05:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.01.2017 o 21:25, Yerine Ictimai pisze:

    > Ale jednak znacznie lepszą specyfikację posiada Lenovo K5,
    lenovo k5 antutu na YT daje rezultaty w okolicy 35 tyś. bida. Może nie z
    nędzą ale bida. jak na zabawkę za darmo - spoko. ale jak masz za to
    płacić - "dałbym se siana". Ostatnio licytowałem galaxy s5, poszedł za
    400zł a jest zdecydowanie szybszy.
    ToMasz

  • 7. Data: 2017-01-05 22:06:57
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    Więc po sprawdzeniu potwierdzam: Y6II LTE w Plusie to najlepsza
    oferta, specyfikacja zgadza się! :)

> [...]
    > - i pewnie baterię też gorszą w mniejszej obudowie choć Plus
    > skrzętnie to pominął w specyfikacji na swym portalu

    Jednak baterię podał Plus w specyfikacji na swym portalu, lecz w
    innym miejscu, PRZEPRASZAM!
    Ale jednak ta bateria wygląda MIZERNIE: 2750mAh (zamiast niby
    3500mAh) "drobna" różnica :)

    > Jeżeli tak to brać Y6 II (chyba że w wydaniu PLUSa też są tam
    > niespodzianki, zaraz sprawdzę)

    W TAKIM RAZIE BRAĆ Y6 II LTE, zdecydowanie najlepszy z tych
    telefonów! :)

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 8. Data: 2017-01-05 22:48:38
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    z <...@...pl> Wrote in message:
    > Xiaomi Redmi 3S 32GB Dual SIM LTE
    > http://www.x-kom.pl/p/331539-smartfon-telefon-xiaomi
    -redmi-3s-32gb-dual-sim-lte-dark-grey.html

    W mGSM.pl większość ludzi krytykuje ten telefon, że bardzo dobra
    specyfikacja to tylko teoria bo słaba jakość wykonania jednak
    przeważa, wyświetlacz słaby (HDready na 5" ale można zobaczyć
    pojedyncze piksele), problemy z mikrofonem itp.
    Jeżeli wady są software'ej natury to jeszcze można zrobić ROOTa i
    wiele naprawić, ale jeżeli hardware to już nie warto tego
    brać.
    A jakie są Wasze opinie o tym telefonie?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 9. Data: 2017-01-06 00:23:51
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    adam jebie farmazonami w internet:
    > Muszę wybrać, jeden
    >
    > cHujawal
    > LipaGowno
    > SamSraj
    > ZdupyTE Bladziostwo

    Fircyk zza krzaka, jak podadza ci jadlospis w knajpie;
    to tez bedziesz darl RYLO na ulicy; co zezrec!?

    Co za kurwa popierdolone NIEDOJDY w tym zydopolu!

    --
    ???

  • 10. Data: 2017-01-07 12:31:17
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > W TAKIM RAZIE BRAĆ Y6 II LTE, zdecydowanie najlepszy z tych
    > telefonów! :)

    Ok dzięki za podpowiedź.
    I jeszcze jedna wątpliwość: Samsung A5 2016 czy Samsung s6.
    Różnica w cenie ok 500PLN, czy warto dopłacać do S6?
    Dzięki, pzdr
    Adam