  • 1. Data: 2018-01-11 09:46:21
    Temat: Redmi 4X upgrade OTA do MIUI 9
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom,

    Czy ktoś już dostał upgrade OTA do MIUI 9 telefonu Xiaomi
    Redmi 4X (Global ROM)?

    Zapowiadane było na grudzień, a tu druga dekada stycznia
    i nic. Ale może tylko mnie nie lubią ;-)

    Aha, po wyjęciu z pudełka telefon dostał uaktualnienie
    OTA do MIUI 8.5.2, stąd wnoszę, że sam mechanizm
    uaktualniacza jako taki raczej działa.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2018-01-11 17:48:34
    Temat: Re: Redmi 4X upgrade OTA do MIUI 9
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Dominik
    Ałaszewski naskrobał(a):

    > Zapowiadane było na grudzień, a tu druga dekada stycznia
    > i nic. Ale może tylko mnie nie lubią ;-)

    Z tego co doczytałem na kilku forach, trzeba zmienić region na Indie lub
    szwabię i telefon dostanie upgrade. Ale wiem tylko tyle, mam pod "opieką"
    trzy takie telefony i żadna z użyszkodniczek nie pozwoliła mi grzebać w nim
    głębiej.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 3. Data: 2018-01-11 18:22:24
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    Użytkownik " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> napisał w wiadomości

    > Z tego co doczytałem na kilku forach
    Możesz podać jakie fora zajmują się smartfonami Redmi?

    > żadna z użyszkodniczek ...
    Co to jest użyszkodniczka?
    Coraz częściej wielu dyskutantów używa żargonu, którego
    nie każdy musi znać. Piszcie proszę dla wszystkich.

    Pozdrawiam
    Rob

  • 4. Data: 2018-01-11 22:02:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 11 stycznia 2018 18:22:16 UTC+1 użytkownik Rob napisał:

    > Co to jest użyszkodniczka?

    mierny user płci żeńskiej

  • 5. Data: 2018-01-12 16:58:50
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Rob

    https://miuipolska.pl/forum/
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz uciekając przed Gestapo wbiegł na dach. Noga mi się jednak