  • 71. Data: 2016-07-10 17:56:04
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-07-08 o 14:31, RadoslawF pisze:
    > Telefonicznie można już, "będą mieli" dotyczyło rejestracji robionej
    > osobiście u ich partnera.
    >

    > Pozdrawiam

    Robiłeś już? Mógłbyś w kilku zdaniach opisać jak technicznie wygląda ta
    'telefoniczna rejestracja"?

  • 72. Data: 2016-07-10 17:58:11
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-07-09 o 00:50, the_foe pisze:

    > gdyby to miało tak wyglądać to byłoby to bez sensu, terrorysta
    > wysłałby skan wzięty z internetu.

    Fałszowanie danych to dość poważne przestępstwo, nie mówiąc już o
    podszywany się pod inną tożsamość, kto na takie coś pójdzie gdy
    potrzebuje tylko karty bo chce zachować anonimowość w necie?. I daj już
    spokój z tymi terrorystami bawiącymi się w legalizację kart do telefonów.;-)

  • 73. Data: 2016-07-10 18:10:47
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2016-07-10 o 17:58, Trybun pisze:

    > Fałszowanie danych to dość poważne przestępstwo,

    w tym przypadku tylko skarbowe: przyjęcie faktury na nieswoje lub
    zmyślone dane osobowe.

    --
    @foe_pl

  • 74. Data: 2016-07-11 10:24:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-10 o 17:56, Trybun pisze:

    > Robiłeś już? Mógłbyś w kilku zdaniach opisać jak technicznie wygląda ta
    > 'telefoniczna rejestracja"?

    Osobiście nie robiłem, spotkałem kiedyś człowieka który twierdził
    że podał telefonicznie dane i to wszystko.

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2016-07-15 15:18:35
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-07-11 o 10:24, RadoslawF pisze:

    > Osobiście nie robiłem, spotkałem kiedyś człowieka który twierdził
    > że podał telefonicznie dane i to wszystko.
    >

    > Pozdrawiam

    No cóż... Dzięki za info.

  • 76. Data: 2016-07-15 15:18:55
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-07-10 o 18:10, the_foe pisze:

    > w tym przypadku tylko skarbowe: przyjęcie faktury na nieswoje lub
    > zmyślone dane osobowe.

    Jakoś nie wydaje mi się. Masz może dostęp do oficjalnych danych na ten
    temat?