  • 1. Data: 2013-11-28 10:29:56
    Temat: Renault Kangoo - drugi kluczyk
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Kupiłem sobie kangura. Ale tylko jeden kluczyk. Moze ktoś wie gdzie dorobić
    drugi (mieszkam w Zielonej Górze, ale np. Poznań też wchodzi w grę). No i
    jakie są ceny? A także możliwości jej redukcji?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2013-11-28 11:31:45
    Temat: Re: Renault Kangoo - drugi kluczyk
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

> [...]
    > drugi (mieszkam w Zielonej Górze, ale np. Poznań też wchodzi w grę). No i
    > jakie są ceny? A także możliwości jej redukcji?

    Wyłączenie immo i kluczyk dorabiasz sobie za 25zł. To taka redukcja :P

    Lewis

  • 3. Data: 2013-11-28 13:08:41
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Thu, 28 Nov 2013 11:31:45 +0100, Lewis
    <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
    > Wyłączenie immo i kluczyk dorabiasz sobie za 25zł. To taka redukcja
    :P

    A jak się wyłącza immo i ile to kosztuje?
    Też mam Kangura z jednym kluczykiem .
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 4. Data: 2013-11-28 13:10:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, Tadzik <t...@g...pl> wrote:
    >:P
    >
    > A jak się wyłącza immo i ile to kosztuje?
    > Też mam Kangura z jednym kluczykiem .

    Wydlubujesz pastylke i przyklejasz kolo stacyjki :P

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2013-11-28 13:54:05
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Thu, 28 Nov 2013 12:10:56 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:
    > Wydlubujesz pastylke i przyklejasz kolo stacyjki :P

    Kureczka, a jak taka 'pastylka' wygląda?
    Boję się, żebym nie wydłubał czegoś innego. Ona jest tak sobie luzem?
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 6. Data: 2013-11-28 14:11:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-28 13:54, Tadzik pisze:

    > Kureczka, a jak taka 'pastylka' wygląda? Boję się, żebym nie wydłubał
    > czegoś innego. Ona jest tak sobie luzem?

    W zależności od konstrukcji albo szklana banieczka długości 10mm i
    średnicy 2-3mm albo czarny plastikowy klocek podobnych rozmiarów ale
    prostokątny.

    Lewis

  • 7. Data: 2013-11-28 14:54:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-28, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > W zależności od konstrukcji albo szklana banieczka długości 10mm i
    > średnicy 2-3mm albo czarny plastikowy klocek podobnych rozmiarów ale
    > prostokątny.

    Czasami ze scietym rogiem ;-)

    https://www.google.pl/search?q=pastylka+immo&tbm=isc

    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2013-11-28 21:43:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2013 12:10:56 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Wydlubujesz pastylke i przyklejasz kolo stacyjki :P

    To jest jakiś sposób ale jak zgubisz kluczyk albo się popsuje zanim
    zdecydujesz się na niego to masz przerąbane. Nie mówiąc już o tym że immo w
    taki sposób jest bezużyteczne.
    --
    Jacek

  • 9. Data: 2013-11-28 22:03:04
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > To jest jakiś sposób ale jak zgubisz kluczyk albo się popsuje zanim
    > zdecydujesz się na niego to masz przerąbane. Nie mówiąc już o tym że immo w
    > taki sposób jest bezużyteczne.

    Proszę Cię, a w jaki sposób jest użyteczne przed złodziejem? :D

    Lewis

  • 10. Data: 2013-11-29 07:22:32
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    > drugi (mieszkam w Zielonej Górze, ale np. Poznań też wchodzi w grę). No i

    to ja co do cen - zapasowy dorobiłem bez pilota za ok. 300zł, z pilotem
    chcieli ok. 500zł - a mi wystarczył kluczyk bez niego.

    Łukasz