  • 1. Data: 2013-11-28 08:56:55
    Temat: Rozmowy telefoniczne podrożały
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem,
    został wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coś :>

    L.

  • 2. Data: 2013-11-28 09:10:29
    Temat: Re: Rozmowy telefoniczne podrożały
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-28 08:56, Lisciasty pisze:
    > Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem,
    > został wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coś :>

    Pewnie nie miał naliczania sekundowego.

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-11-28 09:10:48
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem,
    >został wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coś :>

    Dziki kraj :)

  • 4. Data: 2013-11-28 10:10:55
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem,
    >został wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coś :>

    Drogo? IMHO 200zł i 5 pkt. za mało...

    Wiwo

  • 5. Data: 2013-11-28 10:13:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    >Ociec gawędził sobie stojąc na czerwonym przed skrzyżowaniem,
    >został wypatrzony i oskubany z 200 zeta i 5 pkt. Drogo coś :>

    A czemu sie dal oskubac ?
    Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

    P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie,
    ludzie beda narzekali ze drogie mandaty :-)

    PPS. Sluchaweczki niewiele daja, bo najgorsza jest obsluga telefonu
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-11-28 10:24:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Thursday, November 28, 2013 10:13:17 AM UTC+1, J.F wrote:
    > Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

    Chyba samochód jest w ruchu skoro jest na pasie ale stoi?
    Nie znam definicji ale tak by na zdrowy rozsądek działało :>

    > P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie,
    > ludzie beda narzekali ze drogie mandaty :-)

    Eetam, ma wypasiony zestaw głośnomówiący z blututem, cholera wie
    dlaczego akurat gadał trzymając w łapie.
    Nie wnikałem, żeby nie drażnić ;)

    L.

  • 7. Data: 2013-11-28 12:26:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 28 Nov 2013 10:13:17 +0100 osobnik zwany J.F napisał:

    > A czemu sie dal oskubac ?
    > Przeciez zabrania sie w czasie jazdy, a nie w czasie stania :-)

    na czerwonym nadal jest "w ruchu" :)

    > P.S. Sluchaweczka na kablu 10 zl, sluchaweczka BT 40zl, ale nie, ludzie
    > beda narzekali ze drogie mandaty :-)

    dokładnie tak

    > PPS. Sluchaweczki niewiele daja, bo najgorsza jest obsluga telefonu :-)

    ale spełniaja wymogi przepisu :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2013-11-28 12:38:33
    Temat: Re: Rozmowy telefoniczne podro?a?y
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:

    >na czerwonym nadal jest "w ruchu" :)

    Ale nie jest zabronione "w ruchu", tylko w jezdzie :-)

    >dokładnie tak

    Cii, sam rozmawiam. Malo rozmawiam, a te sluchawki niewygodne, nigdy
    ich nie ma pod reka :-)

    >ale spełniaja wymogi przepisu :)

    No fakt, sms mozna pisac, jesli tylko sluchawka i mikrofon nie
    wymagaja trzymania w reku :-)

    J.

  • 9. Data: 2013-11-28 13:24:31
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 28 Nov 2013 09:10:48 +0100, Czesław Wiśniak
    <c...@n...pl> wrote:

    > Dziki kraj :)

    W cywilizowanych za recydywę koszą prawko na trzy miesiące ;)

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 10. Data: 2013-11-28 13:26:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-11-28 10:24, Lisciasty wrote:

> [...]
    >
    > Eetam, ma wypasiony zestaw głośnomówiący z blututem, cholera wie
    > dlaczego akurat gadał trzymając w łapie.

    wystarczy ze cos mial wylaczone - od strony telefonu lub zestawu
    glosnomowiacego.
    Czasami sie lapie na tym, ze BT w telefonie jest wylaczony, zadzwoni
    telefon i nie szukam/wnikam, dlaczego automatycznie nie przelaczylo na
    zestaw w aucie, tylko odbieram.
    Potem nawet nie wnikam dlaczego sie nie polaczyl - brak na to czasu i
    zazwyczaj krotka trasa w miescie z p.A do B. Wiec rozumiem Twego tate :)

    Przed dluzsza trasa natomiast sprawdzam, czy telefon podlaczony -
    dodatkowo czesto tez telefon laduje na podstawce (gdy dod. wlaczam
    janosika :)

    Natomiast za mandat za rozmowe stojac na czerwonym swietle uwazam za
    szczyt swinstwa ze strony 'strozow prawa'. Mogli przynajmniej poczekac
    jak ruszy - i jesli dalej ma sluchawke przy uchu, to bylby przynajmniej
    uzasadniony pretekst.