  • 61. Data: 2020-01-07 20:29:09
    Temat: Re: Robert K.
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2.01.2020 o 13:38, r...@k...pl pisze:

    > Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości angaż.

    > Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

    No, przynajmniej tym sposobem nie wyrzucą kasy na Orlen Warsaw Marathon:

    "Orlen Warsaw Marathon ma zostać odwołany - nieoficjalnie dowiedział się
    portal biegowe.pl. Według informatora strony internetowej, spółce PKN Orlen
    zabrakło środków na przeprowadzenie imprezy po zainwestowaniu w zespół Formuły 1,
    Alfa Romeo Racing Orlen. Polski Związek Lekkiej Atletyki, żeby dalej prowadzić
    mistrzostwa Polski w maratonie, będzie musiał znaleźć nowego gospodarza i sponsora
    imprezy".

    Bo jak mówi chińskie przysłowie: lepiej źle jechać, niż dobrze biec.

  • 62. Data: 2020-01-07 21:17:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-07 o 20:29, collie pisze:
    > Orlen Warsaw Marathon

    Znaczy to taka impreska na którą wyspecjalizowane grupy przestępcze (tak
    grubo bo tak to w rzeczywistości wygląda) przywożą Afrykanów do
    wygrywania biegu i zgarniania kaski?

  • 63. Data: 2020-01-07 21:18:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Znaczy to taka impreska na którą wyspecjalizowane grupy przestępcze
    >(tak grubo bo tak to w rzeczywistości wygląda) przywożą Afrykanów do
    >wygrywania biegu i zgarniania kaski?

    I zachecaja ludzi do biegania, zamiast do jazdy samochodem :-)

    J.

  • 64. Data: 2020-01-07 21:48:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-07 o 21:18, J.F. pisze:

    > I zachecaja ludzi do biegania, zamiast do jazdy samochodem :-)

    To takie zachęcanie żeby gonić zawodowego sportowca który z racji
    fizjologii jest o poziom wyżej?

    Znajdą się tacy co się zniechęcą bo nie da się wygrać.

    Czyli pozostaje czyste rekreacyjne dbanie o zdrowie.

    To po co wtedy sponsorzy i nagrody jak nie walczy się (jak to w sporcie)
    o wygraną?

    Ale... Jest rzesza lemingów co łyka taką narrację i nie wiedzą co się
    przed nimi dzieje w peletonie ;-) I oczywiście grupka cwaniaków i
    firemek które na takim zbiegowisku zarabiają organizacyjnie
    Takie SPAPRANE czasy nastały że nawet sport dziadzieje

  • 65. Data: 2020-01-08 09:29:44
    Temat: Re: Robert K. Orlen.
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 04.01.2020 o 11:45, p...@g...com pisze:
    > DTM jest równie emocjonujący jak woda kapiąca z kranu ;-)

    Może nie będzie tak źle, są grid girls-y ;-)

    https://www.youtube.com/watch?v=u0ze8awGgbg

    ...a poza efektami estetycznymi i walka się zdarza :)

    https://www.youtube.com/watch?v=JIqSHJHCwqY

    Zobaczymy co będzie, jednak na razie i tak kontrakt jeszcze nie podpisany.

  • 66. Data: 2020-01-08 09:55:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 07.01.2020 o 19:04, Cavallino pisze:

    > Zakładasz że oba bolidy były równe.
    > Ale takiej pewności nie ma.

    Dokładnie, można przypomnieć jedną z wypowiedzi Gutowskiego na ten
    temat. Tak opisywał kółko w kwalach:

    https://youtu.be/mS4smVb6rr4?t=36

    W wyścigu wyglądało to np. tak:
    (niecierpliwi - przewinąć do 1:20)

    https://streamable.com/hdmoa

    Omijanie, inaczej tego chyba nie można nazwać, bez DRSu, bolidy "takie
    same" ;-)

  • 67. Data: 2020-01-08 09:57:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Jan 2020 09:29:44 +0100, Maciek napisał(a):

    > Może nie będzie tak źle, są grid girls-y ;-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=u0ze8awGgbg

    Listonoszki :-)

    Ale ... czy w takim towarzystwie ktos jeszcze zwroci uwage na inne
    reklamy ? :-)

    > ...a poza efektami estetycznymi i walka się zdarza :)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=JIqSHJHCwqY

    DRS ? Walka elektroncznie sterowana ?

    > Zobaczymy co będzie, jednak na razie i tak kontrakt jeszcze nie podpisany.

    TVPiS by sie ucieszyl, bo oplaty pewnie mniejsze ...

    J.

  • 68. Data: 2020-01-08 10:03:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Tak czy inaczej - albo bolid byl kiepski i Kubica nie mial szans sie
    > wykazac, nawet w koncu stawki, albo Russel jest kiepski.
    >
    > J.

    W każdym razie idzie nowe. W lutym testy w Alfie. Już wiadomo, że Kubica
    będzie jeździł, potem w sezonie dostanie pewnie kilka piątkowych treningów.
    Zobaczymy czy oprócz dostrajania symulatora, dadzą mu test kwali z
    szybkimi kółkami i czy będzie możliwość porównania do Kimiego.
    Nie sądzę aby jakieś tam były wałki z bolidami.

  • 69. Data: 2020-01-08 12:11:14
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Listonoszki :-)
    >
    > Ale ... czy w takim towarzystwie ktos jeszcze zwroci uwage na inne
    > reklamy ? :-)

    Ja, ja ... naturlich ;-)

    > DRS ? Walka elektroncznie sterowana ?

    mhm... zaczynam to ogarniać dopiero. Z tego co wiem jest DRS i jest
    "push to pass" tzn. dodatkowa moc w określonym czasie. Limitowane jest
    to na liczbę użyć. Od 2020 ma być:

    - "push to pass" 24 razy na wyścig, +60KM przez 5s
    - DRS w zależności od toru

    No i ciekawostka.
    Komunikacja radiowa jest możliwa jedynie w określonych przypadkach.
    Zabronione jest wydawanie przez nią komunikatów strategicznych.
    Za to dozwolone są tablice.
    Wygląda, że będzie więcej zależeć od kierowcy i jego ogarniania sytuacji.

  • 70. Data: 2020-01-08 13:03:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >jest to na liczbę użyć. Od 2020 ma być:
    >- "push to pass" 24 razy na wyścig, +60KM przez 5s

    Tak swoja droga - walka byla ambitna, ale sie zastanawiam jaki to ma
    sens.
    Podziwiamy DRS ? Wciskanie sie kierowcow ?

    Moze powinien byc kawalek toru zdublowany, z blizniaczymi zakretami, i
    niech sie na koncu okaze, kto lepszy.

    Albo ... zmniejszyc moc silnikow, to moze beda mozliwe inne strategie.

    J.