  • 1. Data: 2020-01-02 01:50:41
    Temat: Robert K.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
    Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)

    Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 2. Data: 2020-01-02 09:45:14
    Temat: Re: Robert K.
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 2.01.2020 o 01:50, PiteR pisze:

    > Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
    > Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)
    >
    > Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

    Dla Ciebie inicjał "K." coś znaczy, ale dla innych - już
    niekoniecznie. Stąd Twoja konfuzja.

  • 3. Data: 2020-01-02 09:46:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 02 Jan 2020 01:50:41 +0100, w <X...@l...net>,
    PiteR <e...@f...pl> napisał(-a):

    > Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
    > Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)
    >
    > Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

    A-oso-chodzi?

  • 4. Data: 2020-01-02 11:58:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 01:50, PiteR pisze:
    > Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
    > Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)
    >
    > Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

    Wokół czego się wyczynia?
    Williams zapewne miał zapisy w umowie blokujące media do końca 2019.
    Stąd oficjalne info pojawiło się 1 stycznia.

    Kubica wynegocjował najlepiej jak się dało.
    Orlen został sponsorem tytularnym Alfy.
    Wszystko pięknie.

    Do tego DTM w tle.

    --
    MN

  • 5. Data: 2020-01-02 11:58:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > A-oso-chodzi?

    Moze o Sebastiana K? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 6. Data: 2020-01-02 12:17:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 11:58, Budzik pisze:
    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Moze o Sebastiana K? ;-P

    Nie, chodzi o Roberta Q. :-)

    Robert W.

  • 7. Data: 2020-01-02 12:56:57
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2020-01-02 o 01:50, PiteR pisze:
    > Ciekaw jestem Waszych komentarzy co to się wokół tego wyczynia.
    > Bo jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę ;)
    >
    > Jakoś nie zauważyłem wątku o tym, być może przeoczyłem.

    Ale co takiego się wyczynie, i wokół czego?
    Ten Robert K. kogoś rozjechał? Spowodował jakąś katastrofę w ruchu
    lądowym? I co, usiłują tuszować sprawę?
    Czy może wprost przeciwnie, jest niewinny, a chcą mu przybić jakieś
    przestępstwo?
    Napisz coś więcej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 8. Data: 2020-01-02 13:38:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 2 Jan 2020 11:58:26 +0100, w <5e0dcccf$0$500$65785112@news.neostrada.pl>,
    Marcin N <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Kubica wynegocjował najlepiej jak się dało.

    Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości angaż.

    > Orlen został sponsorem tytularnym Alfy.

    Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

  • 9. Data: 2020-01-02 13:43:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Radekp,

    > Kubica nic nie wynegocjował, wynegocjował Orlen wątpliwej jakości angaż.
    > Czyli lokalna firma reklamuje się globalnie. Typowe wyrzucanie kasy w błoto.

    Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2020-01-02 13:57:07
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Formuła 1 jest sportem europejskim. To tu jest najwięcej wyścigów.

    I nie ma w F1 konstruktorów spoza Europy, którzy "coś" osiągnęli.

    --
    'Tom N'