  • 81. Data: 2020-01-10 19:39:34
    Temat: Re: Robert K.
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w
    <news:qbdh1ftoa0h9c7c80fm4karhoi6mouhlua@4ax.com>:

    > Zasugerowałeś stronniczność gazety na podstawie tego, że Russell i Autosport są
    > z UK, więc Robert _musiał_ być gorszy od Russella.

    Radusiu, skoro już ssiesz palucha z własnej dupy wyjętego to sie tym nie
    chwal.

    Ja niczego nie sugerowałem, tylko fakty przytoczyłem, co kto wyssie i
    dlaczego to jego prywatna sprawa.

    --
    'Tom N'

  • 82. Data: 2020-01-10 19:55:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Fri, 10 Jan 2020 14:03:41 +0100, w
    <5e1876e6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Czy ty na pewno dobrze widzisz? Kubica jest ostatni.

    Kubica jest ostatni, mozna by rzec - zasluzenie,
    ale Russel jest dosc wysoko - za co ?

    Bo przeciez nie za wyniki :-)

    J.

  • 83. Data: 2020-01-13 12:17:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 10 Jan 2020 19:55:08 +0100, w <5e18c945$0$537$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Kubica jest ostatni, mozna by rzec - zasluzenie,
    > ale Russel jest dosc wysoko - za co ?
    >
    > Bo przeciez nie za wyniki :-)

    Widziałem podsumowanie debiutantów w F1 Racing (takie pismo brytyjskie, na
    pewno stronnicze) -- Russell, Albon i Norris "wyceniani" byli na zbliżonym
    poziomie i tak też tutaj się uplasowali. Nie pamiętam nawet kto wygrał.

  • 84. Data: 2020-01-13 12:18:03

    Fri, 10 Jan 2020 19:39:34 +0100, w
    <2...@i...dyndns.org.invalid.20
    0110.invalid>, 'TomN'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

> [...]
    > chwal.
    >
    > Ja niczego nie sugerowałem, tylko fakty przytoczyłem, co kto wyssie i

    Tak, tak, ja nic nie sugeruję, ja tylko pytam.
    Idź cmoknąć w dupę Leppera.