  • 11. Data: 2018-03-25 12:11:55
    Temat: Re: Rohde & Schwarz RTB2004
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Wszystkie możliwe. Kiedyś o nim dużo pisałem, shit straszny, nie chcę mi
    > się gadać na jego temat, jak sobie pomyślę, ile wtedy kosztował i jak
    > mnie to wk'. Nie dorównuje staremu analogowemu radzieckiemu C1-99.

    No to nie bawiłeś się jeszcze starymi TDS-ami przykładowo 640-ką.
    To jest dopiero popaprany oscyloskop. Na papierze parametry śliczne,
    pasmo analogowe duże (choć już nie tak niezwykłe jak 15 lat temu),
    próbkowanie wysokie... ale rekord żałosny, akwizycje podle wolne a menu
    dedykowane szympansom chyba. Nigdy się do niego nie przyzwyczaiłem.

    Znam tylko 2 plusy sztuki jaką mam, jedna to cena - był tani, druga to
    przyjął kilkadziesiąt A pomiędzy zaciskami masowymi przy potencjale 320V
    i przeżył bez uszczerbku!

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2018-03-27 19:12:58
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 marca 2018 12:11:50 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
> [...]
    > próbkowanie wysokie... ale rekord żałosny, akwizycje podle wolne a menu
    > dedykowane szympansom chyba. Nigdy się do niego nie przyzwyczaiłem.

    640 to jeszcze jak Cię mogę, ale jak widzę ludzi którzy na allegro
    próbują sprzedawać "kultowy" TDS 210 za cenę nowego Rigola to mną
    trzęsie.
    TDS 210 to jest dopiero sprzęt, w sumie bardzo dobry poza tym, że
    na ekranie nic nie widać, gniazda BNC potrafią się odłączyć od
    reszty oscyloskopu a interfejs użytkownika przypomina pulpit zdalny
    przez modem 56k:))

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 13. Data: 2018-03-27 21:25:16
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > na ekranie nic nie widać, gniazda BNC potrafią się odłączyć od
    > reszty oscyloskopu a interfejs użytkownika przypomina pulpit zdalny

    Wiesz, kiedyś, dawno temu, obiekt westchnień :)
    Nie było mnie na niego stać, więc kupiłem 2220 i powiem Ci, że bardzo,
    ale to bardzo mi odpowiadał. Wszystko było jak należy i tam gdzie
    należy. Miał niestety spore ograniczenia nawet jak na ówczesne czasy.

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. Pawle, wiesz już?