  • 31. Data: 2019-02-13 13:39:07
    Temat: Re: Rok ważności konta
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 8:48, Liwiusz pisze:

    > W Virgin okres "na odbieranie" to 60 dni. Ta kobieta jest tak głupia, że
    > w życiu chyba słowa prawdy nie powiedziała.

    Ręka Ci sparszywieje za te napisane słowa.

    --
    animka

  • 32. Data: 2019-02-13 13:41:11
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Czuje ze kiedys usłyszymy te rozmowe w necie...
    > BOK musiał miec niezły ubaw z sugestii ze podsłuchuja oczekiwanie na
    > rozmowe dokładnie po to zeby rozłaczyc rozmowe jak sie rejestracja w
    > przychodni zgłosiła :))))

    Może jakiś nietypowo zboczony się interesował.

    --
    animka

  • 33. Data: 2019-02-13 13:45:15
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 12:59, Budzik pisze:
    > Ja robie wtedy kiedy mi sie chce.
    > Nie wyobrazam sobie miec zera na koncie i czekac na przelew zeby telefon
    > opłacic czy cokolwiek innego. Wyrosłem z tego ze 20 lat temu...

    Ja odwalę przelewy w jednym dniu, a potem mam spokój. Nie muszę
    pamietać, że czegos nie zapłacilam.

    Ty masz swoja firmę chyba, no i chyba u Ciebie przez internet kupowalam
    nożyk i sitko do maszynki. Tak, że pieniądze mogą Ci wpływac codziennie,
    ale mnie to w zasadzie nie interesuje.

    --
    animka

  • 34. Data: 2019-02-13 13:46:46
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Trzeba chwalic oszczednosc!

    Gorszego głupka od tego Liwiusza to ja nie widziałam/nie czytałam.

    --
    animka

  • 35. Data: 2019-02-13 14:41:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-13 o 13:39, Animka pisze:

    > Ręka Ci sparszywieje za te napisane słowa.

    To ciekawe, bo piszę nogą.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2019-02-13 16:02:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-02-12 o 22:19, Akarm pisze:

    > Jeśli komuś jest telefon potrzebny, to choćby zapomniał doładować, nie
    > będzie problemu. Bo doładuje, jeśli tylko poczuje nagłą potrzebę
    > telefonowania.

    Hmmm... Dla mnie ważne jest też odbieranie. Zlecenie czy nowy etat może
    przelecieć koło nosa. Na to nie mogę sobie pozwolić. O przypadkach
    losowych nie ODPUKAĆ nie wspominając.
    "potrzeba dzwonienia" jest zbyt błaha.

    Powiedzmy że oszczędzasz na żonie 20 zł miesięcznie. ;-)
    Na czym jeszcze oszczędzasz?
    Jak wychodzisz z mieszkania wyłączasz Wifi, listwy i ładowarki USB?

    Nie szkoda Ci życia? ;-)

  • 37. Data: 2019-02-13 17:49:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.02.2019 o 13:39, Animka pisze:

    > Ręka Ci sparszywieje za te napisane słowa.

    czemu go atakujesz, a nie odpowiadasz merytorycznie? Woda na młyn.
    ToMasz

  • 38. Data: 2019-02-13 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Gorszego głupka od tego Liwiusza to ja nie widziałam/nie czytałam.

    Nic dziwnego. Kto by czytał własne posty ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 39. Data: 2019-02-13 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Może jakiś nietypowo zboczony się interesował.

    Mysle ze dokładnie mamy z tym do czynienia: nietypowo zboczony
    osobnik(czka) :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 40. Data: 2019-02-13 17:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...nieja.idm.pl ...

    > Ja odwalę przelewy w jednym dniu, a potem mam spokój. Nie muszę
    > pamietać, że czegos nie zapłacilam.

    Nie zrozumiałas... Znowu...

    > Ty masz swoja firmę chyba, no i chyba u Ciebie przez internet
    > kupowalam nożyk i sitko do maszynki. Tak, że pieniądze mogą Ci
    > wpływac codziennie, ale mnie to w zasadzie nie interesuje.

    ROTFL
    Ja nozyk i sitko? Jakbym miał nozyk i sitko to bym helikopter zbudował
    (c) McGyver

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.