  • 11. Data: 2018-05-03 22:33:46
    Temat: Re: Root, Android 2.2.
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > - tylko jeden zlamal xperie neo v --> Impactor

    No popatrz, u mnie supersu od chainfire zadziałao od pierwszego razu jak
    robiłem kumplowi tego fona.

  • 12. Data: 2018-05-03 23:22:38
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 03.05.2018 o 22:31, sp5it pisze:

    > Trzeba miec krosty na mózgu, żeby tego używać.

    Ty ich nie masz bo nie mają na czym wyskoczyć.

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2018-05-04 00:39:33
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    sp5it w news:XnsA8D7E58991827sp5it@127.0.0.1
    > No popatrz, u mnie supersu od chainfire zadziałao od pierwszego razu jak
    > robiłem kumplowi tego fona.

    nie mowie, ze i u mnie by nie zadzialalo. Gdybym uzyl. Ale nie uzylem.
    Wazne, ze cokolwiek zadzialalo.