  • 31. Data: 2018-01-23 18:57:45
    Temat: Re: Rośnie liczba durniów.
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 15:36, T. pisze:

    > OK, ale te poboczne przyczyny też są ważne, bo nie tylko nieustąpienie
    > pierwszeństwa powoduje wypadki. I poczesne miejsce zajmuje tu nadmierna
    > prędkość. Zwłaszcza przy omijaniu przepuszczających na przejściu -
    > nadmierna prędkość uniemożliwiająca nawet gwałtowne hamowanie.

    Noszk... następny myślący inaczej. Jaka nadmierna prędkość?! Gdzie
    widziałeś jakikolwiek wypadek spowodowany przez nadmierną prędkość?!
    Dość mam takiego pierdolenia bzdur o wypadkach spowodowanych przez prędkość.
    Ku...mać, skąd się takie [...] biorą?
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 32. Data: 2018-01-24 08:40:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-23 o 18:57, Akarm pisze:

> [...]
    > widziałeś jakikolwiek wypadek spowodowany przez nadmierną prędkość?!
    > Dość mam takiego pierdolenia bzdur o wypadkach spowodowanych przez

    Omawiany już tutaj przypadek wypadku na ul. Puławskiej, kiedy jadący
    drogą z pierwszeństwem z nadmierną prędkością kierowca był sprawcą wypadku.

    > Ku...mać, skąd się takie [...] biorą?

    Typowa cecha nazi grammarów.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2018-01-28 17:43:02
    Temat: Re: Rośnie liczba wypadków!
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 21 Jan 2018 10:43:45 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >(aktywne przejścia,
    >doświatlaanie przejśc _i_okolic_).

    Akurat wszystkie mi znane ostatnio doświetlenia przejść to nie zasługa
    "Pana od stojaków rowerowych", a efekt budżetu partycypacyjnego. Nie
    twierdzę że nie ma takich, które miasto samo z siebie doświetliło, ale
    po prostu takich nie kojarzę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 34. Data: 2018-01-28 17:45:32
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 21 Jan 2018 10:55:59 +0100, Uncle Pete <4...@g...com>
    wrote:

    >Do dobrych zmian dodałbym także budowę rond, zwłaszcza dwóch na Romera.

    Zwłaszcza tego przu Herbsta. A tak BTW: na Romera postawiono ostatnio
    światła na przejściu przy Cybisa, a wzrosła ilość kolizji i wypadków
    na tej ulicy. Z 12 w 2105 roku do 25 w 2016. Ciekawostka.

  • 35. Data: 2018-01-28 17:48:58
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 22 Jan 2018 08:05:58 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Najwięcej wypadków to jest chyba na A4 między Wrocławiem a Opolem.

    Ja częściej słyszę o wypadkach na zachód od Wrocławia.

  • 36. Data: 2018-01-28 17:49:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2018 o 17:43, j...@i...pl pisze:

> [...]
    > "Pana od stojaków rowerowych", a efekt budżetu partycypacyjnego. Nie
    > twierdzę że nie ma takich, które miasto samo z siebie doświetliło, ale

    Ciężko zweryfikować, ale wynika że na każde z buzdzetu partycypacyjnego
    przypada 10 z ZDM.

    https://warszawa.onet.pl/warszawa-doswietla-300-prze
    jsc-dla-pieszych/r7cy7qx

    Shrek

  • 37. Data: 2018-01-28 17:53:47
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 28 Jan 2018 17:49:09 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Ciężko zweryfikować, ale wynika że na każde z buzdzetu partycypacyjnego
    >przypada 10 z ZDM.
    >
    >https://warszawa.onet.pl/warszawa-doswietla-300-prz
    ejsc-dla-pieszych/r7cy7qx

    Być może tak jest. BTW oświetlenia, to ostatnio wymieniano latarnie na
    Surowieckiego. I było na tej ulicy ciemnoe, a teraz jest IMHO jeszcze
    ciemniej. Zaznaczam, że denaturatu ostatnio nie piłem ;)

  • 38. Data: 2018-01-28 18:50:12
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2018-01-24 08:40, Liwiusz wrote:

    > Omawiany już tutaj przypadek wypadku na ul. Puławskiej, kiedy jadący
    > drogą z pierwszeństwem z nadmierną prędkością kierowca był sprawcą wypadku.

    Faktycznym sprawca byl ten co nie ustapil. I badzmy fair - nie, ze nie
    mial szans widziec. Ale jak zwykle.

    Albo myslal - a nie powinien myslec tylko sie upewnic.
    Albo nie sadzil - a nie powinien sadzic tylko sie upewnic.
    Albo zalozyl ze - a nie powinien zakladac tylko sie upewnic.
    Albo zwyczajnie sie spieszyl a zatem rozniez sie nie upewnil.

    itd.

    Wyrok sadu co prawda trzeba uszanowac bo takie jest prawo. Ale to nie
    oznacza, ze sad ma w tej sprawie jakakolwiek racje.

    --
    mk4