  • 1. Data: 2009-05-22 18:41:16
    Temat: Router a połączenie telefoniczne z gg
    Od: Lewy <l...@g...com>

    Panowie, powiedzcie mi,bo mam problem juz od dwóch miesiecy.
    Mianowicie, przy polaczeniu sie z internetem za pomoca routera NIE
    MOGE wykonywac rozmów telefonicznych. Jesli sie podłączę jako modem,
    to nie ma problemu, tylko na routerze nie idzie. Ustawiłem na swoje ip
    ( 192.168.2.2 ) DMZ, czyli powinien przekierowac wszystkie porty, i
    nie powinno byc problemu. A jednak... czy ktos mial podobny problem, i
    wie może jak go rozwiązac? Będę wdzięczny

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-22 21:45:03
    Temat: Re: Router a połączenie telefoniczne z gg
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Lewy napisała na pl.comp.pecet:

> [...]
    > nie powinno byc problemu. A jednak... czy ktos mial podobny problem, i
    > wie może jak go rozwiązac? Będę wdzięczny

    Tylko ja nie wiem o co chodzi?

    gg? gadu-gadu? good game? ;)
    Połączenie telefoniczne? Kabel? GSM? VoIP?
    Internet? ADSL? Komutowany?
    Marcin Kocur

  • 3. Data: 2009-05-24 08:54:34
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 22 Maj, 23:45, Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wrote:

    > Tylko ja nie wiem o co chodzi?
    >
    > gg? gadu-gadu? good game? ;)
    > Połączenie telefoniczne? Kabel? GSM? VoIP?
    > Internet? ADSL? Komutowany?
    > --
    > Pozdrawiam
    > Marcin Kocurhttp://linux-porady.info- Linux od A do B :]

    Rozmowa telefoniczna za pomocą klienta gadu gadu. Łącze na neostradzie

  • 4. Data: 2009-05-24 09:15:25
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Lewy" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

> [...]
    > Marcin Kocurhttp://linux-porady.info- Linux od A do B :]

    Rozmowa telefoniczna za pomocą klienta gadu gadu. Łącze na neostradzie

    Jeśli połączysz się bezpośrednio przez modem to możesz rozmawiać przez GG,
    jeśli wepniesz ruter to klapa? O to chodzi?

  • 5. Data: 2009-05-24 10:04:56
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Lewy napisała na pl.comp.pecet:

    > Rozmowa telefoniczna za pomocą klienta gadu gadu. Łącze na neostradzie

    Sorry, nie każdy używa gg ;]

    http://nmap-online.com/

    Zobacz czy masz otwarte co trzeba.

    Marcin Kocur

  • 6. Data: 2009-05-24 12:54:38
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 24 Maj, 11:15, "MC" <m...@g...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jeśli połączysz się bezpośrednio przez modem to możesz rozmawiać przez GG,
    > jeśli wepniesz ruter to klapa? O to chodzi?

    Tak, zgadza się :)

  • 7. Data: 2009-05-24 16:02:57
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 24.05.2009 14:54, Lewy pisze:

    > Tak, zgadza się :)

    No to raczej pytaj na grupie poświęconej oprogramowaniu albo
    uderzaj bezpośrednio do obsługi technicznej producenta prog-
    ramu, bo to nie sprzęt jest winny, a architektura usługi.
    A grupa pl.comp.pecet zajmuje się uszkodzonym sprzętem, a
    nie wadliwie działającymi programami (a szczególnie badzie-
    wiem w stylu GG).

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 8. Data: 2009-05-30 13:36:58
    Od: Lewy <l...@g...com>

    On 24 Maj, 12:04, Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> wrote:

    > Sorry, nie każdy używa gg ;]

> [...]

    Tak odpowiednie porty są otwarte

  • 9. Data: 2009-06-05 15:22:43
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Lewy napisała na pl.comp.pecet:

    > Tak odpowiednie porty są otwarte

    Więc powinno działać. Napisz może jeszcze na pl.comp.sieci, ale jakoś
    bardziej składnie tym razem.

    A nie jest przypadkiem tak, że na ruterze zapomniałeś o tej śmiesznej
    opcji bez_zabezpieczeń (czy jakoś tak). Niby skoro port otwarty to
    powinno śmigać, ale kto wie co oni tam poustawiali.

    Marcin Kocur