  • 1. Data: 2009-05-22 10:41:47
    Temat: Zasilacz potrzebny...[crosspost]
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam, skladam sobie sprzet do grania i w zasadzie wszystko jest wybrane:

    Phenom X3 720 BE
    ASRock AOD790GX/128M
    ZOTAC GF CUDA GTX 260 AMP2 Edition

    jakies 2 GB pamięci - tego nie wiem do końca:( A-daty, OCZ? Jakieś
    propozycje?

    Ze starych rzeczy mam 2xHDD 320+80 GB, 2xDVD, obudowe z Cheftecem 360W.
    Obawiam sie (czy slusznie) ze moj stary Chief nie da rady tym nowym
    zabawkom.
    Mozecie polecic jakis cichy i wydajny zasilacz o wysokiej skutecznosci
    do tego zestawu?
    --
    Qlfon, Kraków

  • 2. Data: 2009-05-22 10:58:57
    Temat: Re: Zasilacz potrzebny...[crosspost]
    Od: "Robert K." <robert-kr[..tniemy_to..]@o2.pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zabawkom.
    > Mozecie polecic jakis cichy i wydajny zasilacz o wysokiej skutecznosci do

    AMACROX WARRIOR 500W BOX - niezły stosunek cena/jakość

    Pozdr
    Robert K.

  • 3. Data: 2009-05-23 07:55:33
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2009-05-23 07:58:41
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Qlfon wrote:
    > Ze starych rzeczy mam 2xHDD 320+80 GB, 2xDVD,

    A czy któreś z tych 4 urządzeń mają interfejs Serial ATA? Bo jeśli
    wszystkie są na IDE, to będziesz mieć mały kłopot w podłączeniu
    wszystkich czterech...

    > Mozecie polecic jakis cichy i wydajny zasilacz o wysokiej skutecznosci
    > do tego zestawu?

    Corsair/Seasonic. :-)

    __
    |__)_ _|_ _ _
    .| (-(-|_(-|

  • 5. Data: 2009-05-23 08:23:49
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sat, 23 May 2009 09:58:41 +0200, ".Peeter"

    A czemuż to?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 6. Data: 2009-05-23 09:34:19
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Grzegorz Krukowski" napisał:

    > A czemuż to?

    Bo ten Asrock ma tylko:
    "1 x ATA133 IDE connector (supports 2 x IDE devices)"?
    Chociaż pewnikiem ta 320-tka jest SATA.

    JoteR

  • 7. Data: 2009-05-23 10:03:41
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Grzegorz Krukowski pisze:
    > On Sat, 23 May 2009 09:58:41 +0200, ".Peeter"

    > A czemuż to?

    A temuż to;) że nowe płyty mają zrobione IDE na odpierdziel się, byle
    jak. Po obciążeniu całej magistrali ( podłączeniu wszystkich urządzeń )
    często zaczynają się cyrki. A to napęd znika w trakcie pracy, a to BSOD
    w systemie nie wiadomo od czego. Przetestowane z płytami różnych
    producentów - nie ma znaczenia czy Asus, czy Gigabyte, czy inna "uznana"
    marka.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 8. Data: 2009-05-23 10:24:07
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    .Peeter pisze:

    > A czy któreś z tych 4 urządzeń mają interfejs Serial ATA? Bo jeśli
    > wszystkie są na IDE, to będziesz mieć mały kłopot w podłączeniu
    > wszystkich czterech...

    Jeden HDD jest na SATA, reszta na IDE. Zostanie jeden naped na IDE i
    jeden HDD. Nie ma chyba juz plyt z dwoma kontrolerami IDE, a szkoda:(

    > Corsair/Seasonic. :-)

    Szukalem troche po Allegro - kurcze tylko ktory?:)

    --
    Qlfon, Kraków

  • 9. Data: 2009-05-23 10:25:49
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Tomaszek pisze:

> [...]
    > w systemie nie wiadomo od czego. Przetestowane z płytami różnych
    > producentów - nie ma znaczenia czy Asus, czy Gigabyte, czy inna "uznana"
    Myslisz ze dwa urzadzenia na jeden kontroler na tym Asrocku to juz
    bedzie przesada? Psiakosc - IDE robia na odwal sie a zlacze do FDD jak
    zylo tak zyje:( Gdzie tu sens?

    --
    Qlfon, Kraków

  • 10. Data: 2009-05-23 11:09:29
    Od: "Viking" <j...@n...poczta.onet.pl>

    "Qlfon" <r...@l...pl> wrote in message news:4a17cec9@news.home.net.pl...

    > Szukalem troche po Allegro - kurcze tylko ktory?:)

    tagan, kiedys kupowalem chiefteki do pierwszego tagana:)

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 14408