  • 11. Data: 2016-06-28 08:22:57
    Temat: Re: Router/modem GSM, moze to rozwiaze problem
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-06-27 o 17:45, ToMasz pisze:
> [...]
    tml
    > polecam, jeśli nie masz rmb5. Często na tym modemie, dzięki lepszemu
    > zasięgowi miałem stabilniejszy internet, niż na LTE. Oczywiście
    > deklarowane prędkości LTE to ściema

    Dodam że czas działania takiego modemu to ok 1h czasu więc jak pisałem
    wcześniej, lepiej mieć tablet z GSM bo taki tablet jak mój pochodzi na
    tym z 6-8h bez problemu, na WiFi podziała i 10h ciągłej pracy. Taka
    praca dorywcza coś sprawdzić na www, wysłać pocztę itp .. to i tydzień
    pochodzi.

    > nie. ja się nie zgadzam. Bywałem w miejscach w których zasięg GSM był na
    > granicy. więc modem gsm-wifi wystawiałem za okno(czasem na kiju z
    > miotły), a z tabletu, smartfona wygodnie korzystałem w pomieszczeniach,
    > gdzie gsm nadawał się tylko do smsowania.....

    Zależy czy to ma być modem stacjonarny czy mobilny, jeśli stacjonarny to
    wystarczy tablet w WiFi ale jesli mobilny to zdecydowanie wbudowany.
    Takie jest moje zdanie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-06-28 10:24:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "atm"

    > Gdyby to byl tablet dla mnie to fakt, byloby to rozwiazanie :)
    > Natomiast osoba, ktora bedzie z niego korzystala jest nietechniczna,
    > taki hotspot pewnie caly czas wlaczony niezle wciaga baterie. Dochodzi
    > tez kwestia samego Internetu, wolalbym kupic jej osobna karte ze sporym
    > zapasem GB i zapomniec o temacie.
    > ---
    > I co, ten inny hotspot nie jest problemem a komórka jest ?

    Router bylby na stale podpiety do prądu.
    ---
    Aaa, ok, to faktycznie normalny ruter, ale nie kojarzę żadnego z baterią.

  • 13. Data: 2016-06-28 15:07:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-27 o 13:34, atm pisze:

    tml

    > Wiesz, ja oczywiscie bym doplacil, ale to nie moje pieniadze a osoba
    > ktora bedzie korzystala z tego jest i tak dosc stacjonarna. W 95% nie
    > odczuje zapewne roznicy.

    To zrezygnuj z GSM a stacjonarnie używaj WiFi.
    Na pozostałe 5% jakiś modem 3G na USB, koszt koło 50zł.
    Tylko ma w opisie mieć też współpracę z androidem.

    Jakiś rok temu kupiłem w podobnej kwocie NTT97 (9,7 cala),
    ekran coś koło dwu tysięcy na póltora tysiąca pikseli, 2GB pamięci
    i 16 GB niby dysku, można jeszcze dołożyć kartę mikroSD.
    Do użytku głownie w domowym fotelu jak najbardziej polecam.