  • 1. Data: 2010-01-25 17:42:50
    Temat: Rozbiezne opinie o Renault Scenic
    Od: "go!" <g...@g...us>

    W zwiazku ze strasznym rozrzutem co do opinni o Renault Scenic (po 2003
    roku), postanowilem zapytac was, co sadzicie.. Pchac sie w to, czy to
    zakarzenie? Jedni chwala a od innych, po przeczytaniu listy wymienionych
    podzespolow i cen czesci skora mi cierpnie na plecach :)
    Jedyne co sie powtarza to cos z podnosnikami szyb.

    Dzieki
    --
    go!

  • 2. Data: 2010-01-25 18:40:53
    Temat: Re: Rozbiezne opinie o Renault Scenic
    Od: "Czarek" <c...@o...pl>

    Użytkownik "go!" <g...@g...us> napisał w wiadomości
    >W zwiazku ze strasznym rozrzutem co do opinni o Renault Scenic (po 2003
    >roku), postanowilem zapytac was, co sadzicie.. Pchac sie w to, czy to
    >zakarzenie?

    Samochód jak każdy inny. Nie jest bardziej usterkowy od np. niemieckich.
    Warunkiem jest to aby był zadbany. Jeśli nie będzie Ci szkoda kasy na
    sprawdzenie w ASO to z pewnością znajdziesz auto warte uwagi. Możesz tam
    sprawdzić zarówno stan technczny jak i historię napraw zarówno w kraju jak i
    za granicą.

    Od wielu lat jeżdzę Scenikami. Sprowadziłem ich z Francji wiele i o
    wiekszości wiem wszystko do dnia dzisiejszego. Mam kontakt z klientami
    którzy na bieżąco serwisują je u mnie. Samochody mają rózne przebiegi. Od
    50.000 do 300.00 i powiem Ci że jakbym miał żyć tylko i ich napraw to
    umarłbym z głodu:) Warunkiem sukcesu jest zakup sprawdzonego auta z
    udokumentowanym przebiegiem i wypadkowością a uwierz mi że dla kogoś kto się
    zna na marce nic się nie ukryje

    Ja generalnie polecam przy założeniu że bedziesz kupował na chlodno i bez
    emocji
    pozdrawiam
    Czarek