  • 1. Data: 2010-01-25 18:41:38
    Temat: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    Jakież było moje zdziwienie, gdy podjechałem na stację Shell poprosiłem
    o zatankowanie LPG,a pan z obsługi mówi "Nie zatankuję do chwili gdy
    wszyscy pasażerowie nie opuszczą samochodu". Tak więc żona i dwuletnie
    dziecko musieli stać obok samochodu przy -17 stopniach do chwili jak
    gość nie zakończył tankowania.
    Napisałem do Shell-a i taką dostałem odpowiedź:

    ********************************
    "Szanowny Panie

    Dziękuję za korespondencję.
    Opisana przez Pana sytuacja, dotycząca prośby opuszczenia auta podczas
    tankowania LPG jest spowodowana wyłącznie troską o bezpieczeństwo
    wszystkich osób, także pasażerów i wynika ona bezposrednio z regulaminu
    firmy Shell.W przypadku tankowania LPG muszą być zachowane szczególne
    środki ostrożności.
    W zalaczeniu dokument objasniajacy.

    Z poważaniem

    Szymon Gronski
    Specjalista ds. Obsługi Klientów"
    ********************************

    Dodam, że dokument w załączeniu, to niczym nie poparte jakieś pierdoły.

    To było moje ostatnie tankowanie na stacji Shell.

  • 2. Data: 2010-01-25 18:49:10
    Temat: Re: Tankujesz LPG na Shell - musisz wysiąść.
    Od: to <t...@a...xyz>

    teste wrote:

    > To było moje ostatnie tankowanie na stacji Shell.

    Raczej się nie popłaczą, nikt nie lubi klientów składających skargi z
    błahych powodów i zawracających głowę o bzdury...

    --
    cokolwiek

  • 3. Data: 2010-01-25 18:55:59
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    to pisze:

    > Raczej się nie popłaczą, nikt nie lubi klientów składających skargi z
    > błahych powodów i zawracających głowę o bzdury...

    Ja też płakał nie będę i uszu po sobie jak dupek składał też nie będę.
    Jak ktoś jest ciulem, to będzie wyprowadzał rodzinkę w związku z
    ignoranckim rozporządzeniem pana specjalisty od BHP firmy Shell.

  • 4. Data: 2010-01-25 18:56:58
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Dodam, że dokument w załączeniu, to niczym nie poparte jakieś pierdoły.
    >
    > To było moje ostatnie tankowanie na stacji Shell.

    A czy poruszony bezpieczeństwem swoich najbliższych nie mogłeś zatankoać
    benzyny?

    A ktoś cię zmusza do tankowania tam?
    Swoją drogą koleś miał rację,
    bardzo często auta z lpg śmierdzą gazem same z siebie.

    LPG to akceptacja samochodowego dziadostwa,
    być może jest to oszczędność,
    ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,
    w tym śmierci silnika.

    P.

  • 5. Data: 2010-01-25 19:02:23
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > ignoranckim rozporządzeniem pana specjalisty od BHP firmy Shell.

    sam jesteś ignorancki,
    myślisz po co są pomarańczowe tablice na cysternach i autach przewożących
    butle z gazem?
    po co są zakazy i proponowane trajektorie dla tego typu aut w miastach?

    użytkujesz szmelc to się do tego przyzwyczaj wraz z rodziną
    P.

  • 6. Data: 2010-01-25 19:04:27
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > LPG to akceptacja samochodowego dziadostwa,
    > być może jest to oszczędność,
    > ale okupiona konieczności akceptacji szeregi problemów,
    > w tym śmierci silnika.
    >
    > P.

    Ale to Twoje zdanie czy może czymś poparte bo moje zdanie jest zupełnie
    inne.....

  • 7. Data: 2010-01-25 19:10:06
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "teste" <t...@X...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakończył tankowania.
    > Napisałem do Shell-a i taką dostałem odpowiedź:

    Być może wynika to z jakiegoś rozporządzenia. Na BP też jest informacja iż
    podczas tankowania samochodu, w pojeździe może znajdować się tylko kierowca.
    Pewnie względy bezpieczeństwa. Tak samo tankujący gaz może sprawdzić czy
    butla ma ważną legalizację.

    Zazwyczaj tego się nie stosuje. Widocznie pan Cię obsługujący miał gorszy
    dzień. Jednak w przypadku gdyby coś się stało (uszkodzenie wielozarowu,
    wyciek gazu do kabiny) miałbyś pewnie pretensje do Shella - dlaczego
    pozwolili zostać pasażerom w pojeździe. I tak źle i tak niedobrze...

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 8. Data: 2010-01-25 19:11:44
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > sam jesteś ignorancki,
    > myślisz po co są pomarańczowe tablice na cysternach i autach
    > przewożących butle z gazem?
    Żebyś nie pchał się z petem do korka wlewu.

    > po co są zakazy i proponowane trajektorie dla tego typu aut w miastach?
    Aby podczas wypadku nie wyp### kilka bloków lub domów w powietrze.

    > użytkujesz szmelc to się do tego przyzwyczaj wraz z rodziną

    Skąd wiesz, że szmelc ?

  • 9. Data: 2010-01-25 19:20:36
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > Swoją drogą koleś miał rację,
    > bardzo często auta z lpg śmierdzą gazem same z siebie.
    Bardzo często ? Masz jakieś statystyki ?
    "Parkinsony" bardzo często śmierdzą ropą. Silniki bardzo często śmierdzą
    olejem. Benzyniaki bardzo często śmierdzą benzyną.

    > LPG to akceptacja samochodowego dziadostwa,
    Pierwsze larum w taki sposób podnosi biedota, której nie stać na
    instalację i przemawia w ich zdaniach zazdrość, zawiść, że muszą i tak
    bulić za paliwo.

    > w tym śmierci silnika.
    Boże ! Wystarczy spojrzeć nawet do wiki aby się dowiedzieć, że jest to
    bzdura. Nie wspomnę, żeby sprawdzić opracowania naukowe. Ale nieuk
    podpowie nieukowi, a nieuk nie sprawdzi, bo po co i tak klepie dalej w
    łańcuszku ciemnoty.

  • 10. Data: 2010-01-25 19:24:43
    Od: teste <t...@X...gazeta.pl>

    Leszek Kowalski pisze:

    > Pewnie względy bezpieczeństwa. Tak samo tankujący gaz może sprawdzić czy
    > butla ma ważną legalizację.
    Oj, to by było i jest dla mnie zrozumiałe.

> [...]
    > wyciek gazu do kabiny) miałbyś pewnie pretensje do Shella - dlaczego
    > pozwolili zostać pasażerom w pojeździe. I tak źle i tak niedobrze...

    Coś w tym co piszesz jest. Nie mniej z takim podejściem powinno się
    wysiadać przy tankowaniu np. PB. Większość pojazdów bak ma umieszczony
    pod siedzeniem tylnym, a na nim dostępny z kabiny dekiel z przewodami
    paliwowymi. Co się stanie jak będzie nie szczelny ? A pewno widziałeś
    jak ta część baku nieraz wygląda.