  • 1. Data: 2014-07-06 09:27:23
    Temat: Rozdzilenie sygnału orange tv na 2 tv
    Od: karolina <k...@n...eu>

    Witam
    Mam w domu 2 tv, w jednym orange tv, w drugim zwykła naziemna.
    Czy sa jakies urządzenia żeby orange tv oglądać na drugim tv? Wiem ze
    bede musiał mieć dekoder i zdublikowaną karte orange - mam karte czarna

  • 2. Data: 2014-07-06 09:59:28
    Temat: Re: Rozdzilenie sygnału orange tv na 2 tv
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2014-07-06 09:27, karolina donosi, że:
    > Czy sa jakies urządzenia żeby orange tv oglądać na drugim tv? Wiem ze
    > bede musiał mieć dekoder i zdublikowaną karte orange - mam karte czarna
    Obawiam się, że 'czarnej' nie podzielisz. Białą - owszem.

  • 3. Data: 2014-07-06 11:23:23
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.07.14 9:59, sat_diver pisze:

    > Nastał dzień 2014-07-06 09:27, karolina donosi, że:
    > Obawiam się, że 'czarnej' nie podzielisz. Białą - owszem.

    Zgadza się, Orange się wycwanił, ;-) ale prawdopodobnie usługa Multiroom jest
    już dostępna testowo w Orange. Do sprawdzenia na infolinii.

    --
    collie

  • 4. Data: 2014-07-07 11:08:51
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2014-07-06 09:27, karolina pisze:
> [...]
    > Czy sa jakies urządzenia żeby orange tv oglądać na drugim tv? Wiem ze
    > bede musiał mieć dekoder i zdublikowaną karte orange - mam karte czarna

    Jak chciałem sobie zainstalować to badziewie to proponowali mi multiroom
    na testy za darmo, zadzwoń dopytaj się.

    --
    AWa.