  • 1. Data: 2014-07-07 19:41:59
    Temat: UPC lista kanałów :-(
    Od: z <...@...pl>

    Wiem już że nie da się zmienić,
    że można sobie ulubionymi próbować jakość radzić,
    że można się przyzwyczaić...

    Mam pytanie do użytkowników wypasionych pilotów programowanych. (ten z
    UPC to jakaś WIELKA laga jest)
    Czy istnieją piloty które można nauczyć wysyłać sekwencję trzech
    przycisków (np. 345) którą wywołam jednym naciśnięciem (np. 3)???
    Wieloletnie przyzwyczajenie... :-)

  • 2. Data: 2014-07-07 21:37:24
    Temat: Re: UPC lista kanałów :-(
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-07-07 19:41, z wrote:
    (ciap)
    > Czy istnieją piloty które można nauczyć wysyłać sekwencję trzech
    > przycisków (np. 345) którą wywołam jednym naciśnięciem (np. 3)???
    > Wieloletnie przyzwyczajenie... :-)

    Nie mogę zapewnić, że dokładnie tak jak opisujesz ale Harmony 300
    powinien problem rozwiazać...

    Włodek

  • 3. Data: 2014-07-07 22:19:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    W dniu 07.07.2014 21:37, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2014-07-07 19:41, z wrote:
    > (ciap)
    >>
    > Nie mogę zapewnić, że dokładnie tak jak opisujesz ale Harmony 300
    > powinien problem rozwiazać...
    >
    > Włodek
    w lidlu były takie piloty, podświetlane, ich szata graficzna zmieniała
    się z wersji na wersje. ale nie wiem ile takich "makr" da się zrobić,
    obawiam się że mało.

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-07-08 08:06:23
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-07-07 19:41, z pisze:
> [...]
    > Czy istnieją piloty które można nauczyć wysyłać sekwencję trzech
    > przycisków (np. 345) którą wywołam jednym naciśnięciem (np. 3)???

    chyba każdy Harmony to potrafi

  • 5. Data: 2014-07-08 11:53:41
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-08 08:06, pawell32 pisze:

    > chyba każdy Harmony to potrafi

    Potwierdzam, miałem tego full z LCD (modelu nie pamiętam)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2014-07-08 12:00:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-07-08 11:53, Chris pisze:
    > Potwierdzam, miałem tego full z LCD (modelu nie pamiętam)

    Ile można tych makr ustawić?
    9?

  • 7. Data: 2014-07-08 12:34:51
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-08 12:00, z pisze:

    > Ile można tych makr ustawić?
    > 9?

    Nie pamiętam bo sprzedałem pilota bo jednak wolę te co dają ze sprzętem
    (dla mnie jednak wygodniej), poszukaj instrukcji w necie, wpisz logitech
    harmony instukcja/macro

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-07-08 22:43:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm>

    http://www.tester.vot.pl/?p=282

  • 9. Data: 2014-07-09 09:37:09
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2014-07-08 12:00, z pisze:

    > Ile można tych makr ustawić?
    > 9?

    to zależy od modelu, ale ile ich potrzebujesz?
    na każdy dzień inny?

  • 10. Data: 2014-07-09 10:38:31

    W dniu 2014-07-09 09:37, pawell32 pisze:
    > to zależy od modelu, ale ile ich potrzebujesz?
    > na każdy dzień inny?

    8 :-)