  • 11. Data: 2014-02-19 19:17:04
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-19 17:59, t? wrote:

    > Nigdy więcej nie zagłosuję na tego kłamcę. Właśnie z powodu fotoradarów.

    Z ciekawości - na którego kłamcę zagłosujesz? ;)

    Shrek.

  • 12. Data: 2014-02-19 20:55:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-19 18:41, k...@g...com pisze:

    > Na co chcesz legalizację? Może na oczy?

    Na zegar?

  • 13. Data: 2014-02-19 21:16:33
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 19 lutego 2014 20:55:23 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Na zegar?

    Pewno wezmą sygnał z jakiegoś posiadającego dwa pierdyliony certyfikatów wzorca.

  • 14. Data: 2014-02-19 21:22:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 19 Feb 2014 07:29:38 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Jakiś czas temu czytałem że 20 tysięcy kamer ma kontrolować prędkość. Skynet będzie
    się rozwijał aż uzyska świadomość.

    Pitolisz o tym Skynecie od kilku ładnych lat i na razie nic z tego nie
    wynika.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2014-02-19 21:23:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Feb 2014 20:55:23 +0100 osobnik zwany cef napisał:

    y-gotowe-lista-
    odcinkow

    > Na zegar?

    i na pomiar odległości

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2014-02-19 21:28:14
    Od: K <...@...c>

    > Pewno wezmą sygnał z jakiegoś posiadającego dwa pierdyliony certyfikatów wzorca.

    GUM im da, tak jak dal na iskry.
    ja bym sygnal bral z gpsa.

  • 17. Data: 2014-02-19 21:31:20
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Z ciekawości - na którego kłamcę zagłosujesz? ;)

    Ja na jakiegos innego bo krasc 8 lat to lekkie przegiecie :)

  • 18. Data: 2014-02-19 21:43:09
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2014-02-19 21:31, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ja na jakiegos innego bo krasc 8 lat to lekkie przegiecie :)

    Słusznie. Widać, że niekompetentny. Kompetentnemu wystarczy 4 lata.
    Przecież po to właśnie na świecie tak ustalili kadencje. :)

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 19. Data: 2014-02-19 21:51:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-19 21:31, Czesław Wiśniak wrote:

    > Ja na jakiegos innego bo krasc 8 lat to lekkie przegiecie :)

    Myślisz, że wystartuje 3 raz?

    Shrek.

  • 20. Data: 2014-02-19 21:52:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-19, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Myślisz, że wystartuje 3 raz?

    Po co? Pare latek w PE i pozniej na emeryture (wyplacana w ojro) :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200