  • 31. Data: 2018-05-22 21:55:53
    Temat: Re: Roztargniony (?) strażnik miejski
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-22 o 20:25, e...@g...com pisze:
    > Słowo przeciwko słowu, nastolatki nie liczę, bo to córka. A ewentualny
    rozstrzygający typu: przełożony,policja, sąd nie da wam wiary.

    Nie można mu po prostu wytłumaczyć, że tak się nie robi ?

  • 32. Data: 2018-05-22 23:58:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-05-22, FEniks <x...@p...fm> wrote:

    > No ale przecież zapytane na piśmie (mailowo) było. Co chyba powinno
    > wynikać z pierwszego postu.

    Z pierwszego postu wynika, że zapytanie poszło takie, że SM odebrała je
    jako zarzut przywłaszczenia. Dlatego dla mnie już z lekka pozamiatane i
    nie ma sensu teraz pytać o pokwitowanie.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2018-05-23 06:24:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Z pierwszego postu wynika, że zapytanie poszło takie, że SM odebrała je
    > jako zarzut przywłaszczenia. Dlatego dla mnie już z lekka pozamiatane i
    > nie ma sensu teraz pytać o pokwitowanie.

    Nie ma sensu pytać straży.

    Ale trzeba zobaczyć kto odpisał, jeśli nie komendant, to napisać do
    komendanta (grożenie karą za pomówienie na zwykłe pismo z zastrzeżeniami
    to trochę grubiańskie zachowanie), a jeśli komendant, to uderzyć do
    wójta/burmistrza/prezydenta.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2018-05-23 12:50:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nagrania to pewnie co najmniej dwa tygodnie. Ale czego wy się
    >spodziewacie zobaczyć na tym monitoringu? Za każdym razem jak kogoś
    >poszukują to wrzucają to samo zdjęcie z monitoringu przedstawiające
    >kartofla w czapce robione deską do prasowania, a wy myślicie, że
    >będzie widać 100?

    Moze bedzie jednak widac przedmiot przypominajacy banknot, ktory
    przechodzi z reki do reki, a nawet z kieszeni do kieszeni.

    Bo bez nagrania, to sam wiesz - funkcjonariusz nie klamie ...

    J.

  • 35. Data: 2018-05-23 18:36:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2018 o 12:50, J.F. pisze:

    > Moze bedzie jednak widac przedmiot przypominajacy banknot,

    Na przykład dokument tożsamości.

    > ktory
    > przechodzi z reki do reki, a nawet z kieszeni do kieszeni.

    A to oni to do kieszenie wkładają? Bo wydaje mi się, że pewnie do tego
    "notatnika służbowego". I z niego wydają pokwitowanie więc...

    > Bo bez nagrania, to sam wiesz - funkcjonariusz nie klamie ...

    Nawet jak jest nagranie, to okazuje się, że "to nie jest tak jak widać".

    Shrek

  • 36. Data: 2018-05-24 13:39:38
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > Z pierwszego postu wynika, że zapytanie poszło takie, że SM odebrała je
    > jako zarzut przywłaszczenia.

    Poszło pytanie, czy nie zaszła jakaś pomyłka + dokładny opis zdarzenia.
    A że ten wygląda jak wygląda, to cóż poradzić...

    > Dlatego dla mnie już z lekka pozamiatane i
    > nie ma sensu teraz pytać o pokwitowanie.

    Oczywiście nie ma mowy o podaniu przez SM danych konkretnego strażnika.
    W odpowiedzi napisali, że sprawę "po rozpytaniu" przekazali dalej
    policji. O czym poinformowali ze stosownym pouczeniem o ew. pomówieniu.

    Ewa

  • 37. Data: 2018-05-24 13:53:12
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-05-24 o 13:39, FEniks pisze:
    > Oczywiście nie ma mowy o podaniu przez SM danych konkretnego strażnika.
    > W odpowiedzi napisali, że sprawę "po rozpytaniu" przekazali dalej
    > policji. O czym poinformowali ze stosownym pouczeniem o ew. pomówieniu.

    No to może jednak warto w porę zainteresować się kamerkami w okolicy
    zdarzenia.