  • 41. Data: 2010-09-27 10:29:25
    Temat: Re: Rozwód z TPSA
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Zadzwon sobie chociazby do Plusa. Norma to minimum 8 min. oczekiwania,
    niezaleznie, czy to biznesowka, czy simplus.
    --
    Jak kilka lat temu dzwoniłem to ... coś koło godziny :-) I nie dało się tego
    zrobić w salonie. Nawet zdziwiłem się, że tyle czasu połączenie było

  • 42. Data: 2010-09-27 10:36:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    To Ty nie rozumiesz, ze to nie wymysl TP, tylko prawa telekomunikacyjnego.
    Tez wypowiedzialem umowe TP, ale zrobilem to pod koniec sierpnia, po to
    wlasnie, zeby z koncem wrzesnia mi wylaczyli neta.
    --

    To jest kodeks cywilny z .. nie wiem tam kiedy, ale zasadniczo bezsensowne.
    Już nawet proste miesiąc od daty zaznajomienia ma większy sens. A jak się

  • 43. Data: 2010-09-27 10:59:39
    Temat: Re: [NTG]Re: Rozwód z TPSA
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu>

  • 44. Data: 2010-09-27 11:02:15
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    > Stabilizację zapewnia ustalony ustawowo okres wypowiedzenia i jest to
    > jak najbardziej uzasadnione i słuszne.
    > Natomiast wydłużanie okresu wypowiedzenia o miesiąc przy pomocy tego
    > typu sztuczek, jest niczym innym, jak szykaną mającą za zadanie
    > utrzymanie pracownik lub klienta u siebie o miesiąc dłużej.
    > Bo niby dlaczego rozwiązanie umowy na koniec miesiąca miałoby być lepsze
    > niż rozwiązanie w jego połowie lub w jakimkolwiek innym terminie?

    No ale ... można rozwiązać umowę w dowolnym czasie. Trzeba tylko ją
    odpowiednio wcześnie wypowiedzieć. Można to robić nawet zaraz po zawarciu
    umowy :-)

  • 45. Data: 2010-09-28 02:03:20
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 27-09-2010 o 12:36:05 niusy.pl <d...@n...pl.invalid> napisał(a):

> [...]
    > będę miał miesiąc jak przez ten czas nie będę w stanie wyszukać podobnej
    > promocji a może i w ogóle nie będę w stanie. To właśnie mogłoby zmieniać

    Jest takie prawo a nie inne, wiec sie do niego stosuje i nie bluzgam wszem
    i wobec, jaka to ta tepsa zla, bo sobie cos wymyslila...
    Zgadzam sie, ze jest to glupie, ale "jaki narod, taka wladza, a jaka
    wladza, takie prawo".

  • 46. Data: 2010-09-28 02:21:43
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 27-09-2010 o 09:12:20 Roman Rumian <r...@a...edu.pl>
    napisał(a):

    > Aha, czyli mam omamy, ale w mojej teczce z napisem TPSA nadal mam kopię
    > reklamacji - naprawdę, da się ja przeczytać, i brak odpowiedzi z choćby
    > słowem 'przepraszamy'.

    Nie wiem co masz w teczce - nie jestem z SB.
    Poza tym, omamy sie leczy...

    > Tak, tak.
    > A jeśli ktoś nie przyjmie naszych jedyniesłusznych wyjaśnień, to
    > nazwiemy go pieniaczem i oszołomem.
    > Ciekawe skąd wiesz, że nie doczytałem regulaminu ?
    > Bo ja wiem, że dzwoniłem do informacji z powodu niejasności co terminu
    > rozliczeniowego, z odpowiednim wyprzedzeniem i tylko przez błędne
    > poinformowanie złożyłem wymówienie za poźno.

    W sądzie to zaden argument i kazdy prawnik cie wysmieje, To tylko Twoje
    dywagacje, ze ktos cos kiedys... Kazdy moze sie tak tlumaczyc. Mogles
    zadac sobie trud i po prostu spojzec do regulaminu. Mogles tez zadzwonic
    jeszcze raz... i jeszcze raz... albo isc do prawnika, badz radcy po porade.

    > Aa, to 'Miro", 'Rycho' i 'Zbigu' napisali to prawo, a klient niech nie
    > marudzi i zna swoje powinności wobec firmy która uszczęśliwia go swoimi
    > niechcianymi usługami. Mimo, że mogłaby inaczej.
    > Kant z "okresem rozliczeniowym" nie jest stosowany np. we Francji.
    >
    > Roman Rumian

    Nie wnikam kto, nie wnikam kiedy i gdzie. Jest takie prawo i to nie od
    dzisiaj a od ho ho ho... nawet nie pamietam. To, ze we Francji maja
    inaczej, nie oznaczy ze u nas musi byc tak samo, W Uk jest ruch
    lewostronny - w PL tez bedziesz jezdzil pod prad, bo gdzies tak jezdza?
    Ogarnij sie i nie brnij juz dalej. Bo jak na razie, to pokazujesz, ze
    twoja racja jest twojsza i musi byc najtwojsza bo tylko ty i ty masz
    racje, a reszta to masoni, ktorzy dybia na twoje zycie. Moze te omamy u
    Ciebie, to objawy schizofrenii?? Serio, lecz sie jak najszybciej!

    Zamiast zasmiecac grupy i bluzgac nie na tych co potrzeba, lepiej napisz
    do UKE, by zmienili to prawo, skoro ci nie odpowiada.

    I ciesz sie, ze nie miales w regulaminie takiego zapisu jak ponizszy:

    13. Je˝eli Abonent, w terminie od 90 do 30 dni przed up?ywem okresu
    obowiazywania Umowy nie zawiadomi TP, iż nie zamierza
    korzystaç z Us?ugi, wówczas przyjmuje si´, i˝ umowa o Ewiadczenie przez TP
    Us?ugi zostaje przed?u˝ona na czas okreElony kolejnych
    12 miesi´cy na dotychczasowych warunkach Ewiadczenia Us?ugi obowiazujacych
    w ostatnim dniu okresu na jaki Umowa zosta?a
    zawarta.