  • 41. Data: 2014-04-16 11:41:22
    Temat: Re: Ruch w sieci ze switchem
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2014-04-16 00:28, PcmOl pisze:

    > "Adam Górski" <gorskiamalpa@wpkropkapl> wrote in message

    > We w kilku działają. Niektóre od 1 do 7. Jaka różnica?

    Też prawda.
    Popraw jeżeli się mylę. Z tego co pamiętam pakiety ARP są wycinane przez
    router , bo dotyczą danego segmentu sieci.

    Na czas T = n. :)

    Pzdr

    Adam

  • 42. Data: 2014-04-16 23:44:08
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On 04/15/2014 09:33 PM, "Dariusz K. Ładziak" wrote:

    > Nawet niekoniecznie - Wpiął na wariata w jakiś VLAN w którym ten zakres
    > adresów po prostu nie bangla - bo admin tak wymyślił.

    Inny vlan odpada, tak samo jak private network jak i inne port security,
    bo jak wymusi arp-em wysłanie pakietu w danej podsieci na konkretny mac,
    to mu działa.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg