  • 11. Data: 2011-03-24 09:40:25
    Temat: Re: Rurka teflonowa?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-24, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > A jak sterujesz iloscia oleju, ktory ma leciec? Czy masz czarne felgi i
    > Cie to nie interesuje? :)

    Mialem uklad czasowy taki najprostszy z AVT co ustawialo sie
    potencjometrami dlugosc wlaczenia + czestosc, ale pozniej spialem bez
    tego i wydatek oleju jest w sam raz :-) Felga owszem, po jakims czasie
    sie brudzi ale nie nie przejmuje sie, bo jak sobie przypomne widok
    gixxera KJ-a to od razu mi lepiej ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 12. Data: 2011-03-28 08:09:42
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > gdzies moge zanabyc w drodze kupna (zdecydowanie
    > najchetniej Warszawa i okolice)rurki takowe?
    > nie upieram sie co do materialu, tylko co do
    > srednicy zew. +/- ok. 3mm (czyli wewn. ok. 1,5-2mm),
    > sztywne toto ma byc, ale obciazen zadnych - srodkiem plynac ma
    > olej przekladniowy na lancuch ;]
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie
    > sowa

    a nie może być taka metalowa (miedziana) z przewodów hamulcowych
    samochodowych?

  • 13. Data: 2011-03-28 21:32:50
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-28 10:09, Jackare pisze:

    > a nie może być taka metalowa (miedziana) z przewodów hamulcowych
    > samochodowych?

    hmmm, moze moze;]
    musze sprawdzic :)
    ale dzieki za info