    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Rury PE wodociagowe do powietrza z kompresora
    Date: Tue, 01 Nov 2011 00:46:18 +0100

    Powitanko,

    Czy sa jakies przeciwskazania do zastosowania typowych wodociagowych
    szarych rur PE zgrzewanych do instalacji sprezonego powietrza? Gdzies
    znalazlem opis, ze do 10 barow sa przystosowane, kompresor daje 8. Mam
    tez miekki przewod zbrojony siatka do tego celu, ale ze wzgledow
    praktycznych (latwosc instalacji zlaczek/rozdzielaczy) i estetycznych
    wolalbym takie stale rury.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa