  • 11. Data: 2011-07-15 10:55:29
    Temat: Re: Ruski diabeł
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-15 00:00, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 14 Jul 2011 18:54:54 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:
    >
    > witaj jednokierunkowy analfabeto!

    witaj grupowy malkontencie pierdoło

    > zapodaj jeszcze filmik o Dzidku i podobne.
    > nikt ich nie zna

    no jak ty znasz kolegów pokroju dzidka to szkoda dyskutować

  • 12. Data: 2011-07-15 12:17:52
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Dobry jest. Ale informatyk.

  • 13. Data: 2011-07-15 12:21:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Jul 2011 18:54:54 +0200, Olo napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=uxfy3z_Ypqg

    najśmieszniejsze byłoby jakby spotkał drugiego takiego samego jadącego z
    przeciwka na tej podwójnej ciągłej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 14. Data: 2011-07-15 13:42:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Jul 2011 10:55:29 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:

    > no jak ty znasz kolegów pokroju dzidka to szkoda dyskutować

    przykro mi ale nie znam Twoich kolegów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2011-07-19 17:52:17
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-07-15 13:42, masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 15 Jul 2011 10:55:29 +0200 osobnik zwany Olo wystukał:

    > przykro mi ale nie znam Twoich kolegów

    to się nazywa projekcja

  • 16. Data: 2011-07-20 09:15:45
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2011-07-14 18:54, Olo pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=uxfy3z_Ypqg

    Musiało mu się bardzo spieszyć. Może z tyłu wiózł żonę na porodówkę...? ;)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!