  • 1. Data: 2009-07-24 13:25:52
    Temat: Rydzyk GSM
    Od: "dwukolowy lamer" <l...@n...2kola.ch>

    Z nadajników jakiej sieci będą korzystać? Niby własnej Centernet, ale
    nigdzie nie ma informacji na temat jej zasięgu i telefon też mi nic
    takiego nie znajduje.

  • 2. Data: 2009-07-24 14:09:45
    Temat: Re: Rydzyk GSM
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 15:25:52 +0200, dwukolowy lamer napisał(a):

    > Z nadajników jakiej sieci będą korzystać? Niby własnej Centernet, ale
    > nigdzie nie ma informacji na temat jej zasięgu i telefon też mi nic
    > takiego nie znajduje.

    Z wież kościelnych.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2009-07-24 14:16:29
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-24 15:25, dwukolowy lamer wrote:
    > Z nadajników jakiej sieci będą korzystać?

    Era.

  • 4. Data: 2009-07-24 19:20:03
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "dwukolowy lamer" <l...@n...2kola.ch> napisał w wiadomości
    >Z nadajników jakiej sieci będą korzystać? Niby własnej Centernet, ale
    >nigdzie nie ma informacji na temat jej zasięgu i telefon też mi nic takiego
    >nie znajduje.

    Jak już ktoś napisał to nadajniki Ery. Ciekawe,że wybrali taką sieć - w
    końcu mają szatański prefix - 666 :-)))

    A tak apropo to jakie pokrycie ma Centernet i czy ktoś jeszcze korzysta z
    jego usług? Pierwsze słysze o tym "operatorze"

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 5. Data: 2009-07-24 22:00:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-24 21:20, Leszek Kowalski napisał/a:

    > A tak apropo to jakie pokrycie ma Centernet i czy ktoś jeszcze korzysta z
    > jego usług? Pierwsze słysze o tym "operatorze"

    Maja pokrycie jak żaden z polskich operatorów:
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=15471
    ;-)

    Na drugą część Swojego pytania odpowiedz Sobie sam...

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-07-25 00:28:34
    Od: "Jarek Ossowski" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@a...com> napisał w wiadomości
    > Era.

    Jeśli już to PTC.

    --
    Z poważaniem,
    Jarek Ossowski

    Na grupach wyrażam ZAWSZE moje prywatne zdanie. Proszę nie łączyć go z moim
    dawnym, obecnym i przyszłym pracodawcą.