  • 1. Data: 2009-07-24 09:14:48
    Temat: play - zrywanie polaczen dokladnie co 20 minut
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Korzystam z modemu option icon 225, niestety modem zrywa polaczenia
    dokladnie po 20 minutach od zalogowania (za kazdym razem), mimo ze
    zasieg jest prawie pelny, zarowno GPRS jak i HSDPA

    testowalem, rowniez inne sieci plusa,ery i takiego efektu nie ma, tzn
    nie zrywa polaczen

    mial moze ktos podobny przypadek? co to moze byc?

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2009-07-24 12:36:19
    Temat: Re: play - zrywanie polaczen dokladnie co 20 minut
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    R.M. pisze:
> [...]
    > nie zrywa polaczen
    >
    > mial moze ktos podobny przypadek? co to moze byc?

    Próbowałeś wywalić doszczętnie sterowniki i oprogramowanie modemu a
    potem zainstalować na nowo? Doszczętnie, czyli foldery po zwykłej
    deinstalacji itd.

  • 3. Data: 2009-07-24 13:46:12
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Nex@pl wrote:

    > Próbowałeś wywalić doszczętnie sterowniki i oprogramowanie modemu a
    > potem zainstalować na nowo? Doszczętnie, czyli foldery po zwykłej
    > deinstalacji itd.

    problem wystepuje zarowno na linuksie (inne sterowniki), jak i
    windowsie, po za tym net dziala idealnie w plusie i erze ... wiec nie
    moze to byc problem sterownikow

  • 4. Data: 2009-07-24 16:23:42
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h4bre6$i05$1@news.vectranet.pl, *R.M.* wrote:

> [...]
    > nie zrywa polaczen
    >
    > mial moze ktos podobny przypadek? co to moze byc?

    Uzywam playonline caly dzien na laptopie i nie mam takich objawow.
    A nie rozlacza cie z powodu nieaktywnosci?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2009-07-24 16:36:50
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    darnok wrote:

    > Uzywam playonline caly dzien na laptopie i nie mam takich objawow.
    > A nie rozlacza cie z powodu nieaktywnosci?

    nie, a jaki masz modem?

  • 6. Data: 2009-07-24 16:51:59
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h4clav$ahm$1@news.vectranet.pl, *R.M.* wrote:

    > nie, a jaki masz modem?

    Rozne.
    Najczesciej uzywam Option GTM378.
    Czasami Huawei E169.

  • 7. Data: 2009-07-25 11:18:35
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    darnok wrote:

    > Rozne.
    > Najczesciej uzywam Option GTM378.
    > Czasami Huawei E169.

    wzialem play na abonament na probe i okazuje sie ze problem ustapil (na
    tym samym modemie), czyzby zrywalo polaczenia (po 20 minutach) jedynie w
    play na karte? jak dziady mogli to tak skonstruowac ...

  • 8. Data: 2009-07-25 14:05:04
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    darnok wrote:
    > A nie rozlacza cie z powodu nieaktywnosci?

    a co to znaczy nieaktywnosc?

    caly czas mialem aplikacje dzialajaca w tle, ktora nawiazywala
    polaczenie TCP/IP i wysylala kilka bajtow co 10 sekund

    mimo powyzszego, rozloczylo dokladnie po 20 minutach

  • 9. Data: 2009-07-25 17:57:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h4en26$9d3$1@news.vectranet.pl, *R.M.* wrote:

    > wzialem play na abonament na probe i okazuje sie ze problem ustapil
    > (na tym samym modemie), czyzby zrywalo polaczenia (po 20 minutach)
    > jedynie w play na karte? jak dziady mogli to tak skonstruowac ...

    Uzywam wlasnie play na karte.
    I nigdy nie mialem takich objawow.
    Moze karta wadliwa u Ciebie.
    Znam conajmniej kilka osob majacych play na karte i nikomu takie rzeczy sie
    nie zdarzaja.
    Reklamuj karte sim.

  • 10. Data: 2009-07-25 18:20:15
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    darnok wrote:
> [...]
    > I nigdy nie mialem takich objawow.
    > Moze karta wadliwa u Ciebie.
    > Znam conajmniej kilka osob majacych play na karte i nikomu takie rzeczy

    w kwesti uscislenia - ja korzystam z internetu w play frash, a oni mieli
    play fresh czy play internet na karte?