  • 1. Data: 2009-07-24 13:53:05
    Temat: szukam mutacji heayh i mobilking
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Witam,
    Poszukuje mutacji heyah i mobilking, tzn

    heyah: 0.02zl / 100kB, niestety 50zl / 3mies
    mobilking: niestety 50gr / 100kB, ale 10zl / 3 mies

    dlatego poszukuje mutacji tych dwoch ofert tzn internet 2gr / 100kB i
    doladowanie 10zl / 3 mies lub lepiej

    znacie takiego MVNO, ktory dziala na PTC/era?

    PS
    jest gaduair, ale niestety plus u mnie nie ma zasiegu UMTS/HSDPA

    pozdrawiam,
    R.M.

  • 2. Data: 2009-07-24 20:05:55
    Temat: Re: szukam mutacji heayh i mobilking
    Od: "Darek" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    R.M. <f...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > PS
    > jest gaduair, ale niestety plus u mnie nie ma zasiegu UMTS/HSDPA

    Jesli interesuje Cie tylko internet to heyah jest dobre bo wystarczy miec
    aktywne konto na rozmowy przychodzace, czyli za 4 miesiace oplata 25 zl
    (przynajmniej do niedawna tak bylo i chyba nic sie nie zmienilo).

  • 3. Data: 2009-07-24 20:16:43
    Od: BearBag <c...@g...com>

    rozwiazanie:
    kupic na allegro uzywany numer heyah z wychodzącymi na dlugi czas
    (mozna znaleźć nawet na rok ważne)

  • 4. Data: 2009-07-25 05:14:59
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    BearBag wrote:
    > rozwiazanie:
    > kupic na allegro uzywany numer heyah z wychodzącymi na dlugi czas
    > (mozna znaleźć nawet na rok ważne)

    mam rozumiec, ze okresy waznosci w heyah sie sumuja?

  • 5. Data: 2009-07-25 07:09:01
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > mam rozumiec, ze okresy waznosci w heyah sie sumuja?

    tak jak w calej erze.