  • 1. Data: 2009-07-24 10:26:39
    Temat: Symbian - cos zamiast k.tel.
    Od: " Janusz" <a...@g...pl>

    Witam,
    Szukam jakiegoś zamiennika do systemowej książki telefonicznej (telefon Nokia
    N85 - Symbian S60v3)- ideałem byłoby rozwiązanie jakie jest z SE k850 - czyli
    wpisuję numer w trybie gotowości i równocześnie telefon sam wyszukuje w
    książce tel. na zasadzie słownika T9 kontakty, które pasują. Czy ktoś zetknął
    się z takim programem?

    I druga sprawa - na co zamienić toporny edytor sms - w starym SE była genialna
    lista ostatnich adresatów - tutaj trzeba za każdym razem wyszukiwać w spisie
    telefonów :( , a ponieważ wysyłam sms do 2 - max 3 osób - takie rozwiązanie
    byłoby idealne.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2009-07-24 13:37:39
    Temat: Re: Symbian - cos zamiast k.tel.
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Fri, 24 Jul 2009 10:26:39 +0000 (UTC), Janusz napisał(a):

> [...]
    > telefonów :( , a ponieważ wysyłam sms do 2 - max 3 osób - takie rozwiązanie

    Poszukaj programu NaSMS.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 3. Data: 2009-07-24 20:43:06
    Od: Delta <d...@o...pl>

    SkyeStream SkyeQuiKey - http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=1213

> [...]
    > telefonów :( , a ponieważ wysyłam sms do 2 - max 3 osób - takie rozwiązanie

    Na znalezionym kontakcie dajesz joystick w prawo i już piszesz smsa.

    --
    Delta

    Never give up! Never give up! Never give up!
    If it's your Passion go for it and believe in it!