    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: S8 Piotrków - prawie Warszawa
    Date: Fri, 08 Mar 2013 01:10:08 +0100

    Jechałem ostatnio (tyyyyyyle czasu już minęło jak jeżdżę przez
    wartę) przez Piotrków do Wsiawy, i na "S8" przeraziła mnie ilość
    ograniczeń do 100 km/h ... korzystając z tempomatu ustawionego
    na gpsowe 140 km/h, nie chciało mi się zwalniać. O ile rozumiem
    ograniczenia do 100 km/h tam, gdzie znajdują się wloty, tak nie
    kumam tychże ograniczeń tam gdzie wlotów nie ma.

    Ktoś wyjaśni mi po jaki huj nawalono tam tyle "setek" ???

    Wracałem zaś tym samym odcinkiem po 14 h spędzonych za kółkiem i
    odniosłem wrażenie, że Wawa-Piotrków zawiera mniej tych "setek"
    - prawda to ? Czy też byłem już tak styrany siedzeniem w aucie,
    że mi się powaliło ?

    No i kto do kurwy nędzy wymyślił na drodze typu S zatoczki
    autobusowe ??? Wysiądzie jakiś nawalony wieśniak z PKSa i miast
    spieprzać za ekrany pójdzie tańcować na jezdnię ... Totalnie nie
    kumam tych przystanków. Może zróbmy i przystanki na autostradach
    ... Ehhh ...

    A co do samej jakości jazdy - no nie powiem - miła sprawa nie
    musiać ani na chwilę zwolnić poniżej tych 140 km/h ... Inna
    sprawa, że przez oddawanie tych S i A jazda po PL robi się taka
    nudna i monotonna :)
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90