  • 1. Data: 2013-03-08 01:10:08
    Temat: S8 Piotrków - prawie Warszawa
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jechałem ostatnio (tyyyyyyle czasu już minęło jak jeżdżę przez
    wartę) przez Piotrków do Wsiawy, i na "S8" przeraziła mnie ilość
    ograniczeń do 100 km/h ... korzystając z tempomatu ustawionego
    na gpsowe 140 km/h, nie chciało mi się zwalniać. O ile rozumiem
    ograniczenia do 100 km/h tam, gdzie znajdują się wloty, tak nie
    kumam tychże ograniczeń tam gdzie wlotów nie ma.

    Ktoś wyjaśni mi po jaki huj nawalono tam tyle "setek" ???

    Wracałem zaś tym samym odcinkiem po 14 h spędzonych za kółkiem i
    odniosłem wrażenie, że Wawa-Piotrków zawiera mniej tych "setek"
    - prawda to ? Czy też byłem już tak styrany siedzeniem w aucie,
    że mi się powaliło ?

    No i kto do kurwy nędzy wymyślił na drodze typu S zatoczki
    autobusowe ??? Wysiądzie jakiś nawalony wieśniak z PKSa i miast
    spieprzać za ekrany pójdzie tańcować na jezdnię ... Totalnie nie
    kumam tych przystanków. Może zróbmy i przystanki na autostradach
    ... Ehhh ...

    A co do samej jakości jazdy - no nie powiem - miła sprawa nie
    musiać ani na chwilę zwolnić poniżej tych 140 km/h ... Inna
    sprawa, że przez oddawanie tych S i A jazda po PL robi się taka
    nudna i monotonna :)
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2013-03-08 06:42:07
    Temat: Re: S8 Piotrków - prawie Warszawa
    Od: "adam" <a...@a...pl>

> [...]
    > gdzie wlotów nie ma.
    >
    > Ktoś wyjaśni mi po jaki huj nawalono tam tyle "setek" ???

    Droga robiona w starym sladzie, wiec pewnie miejscami niezgodna ze
    standardami S (zbyt duze spadki, zakrety itd).
    Inna sprawa ze misiaki z okolicznych wiosek z czegos musza zyc, dziesiatki
    lat doili wiecc nie mozna im tak po prostu zabrac krowy.
    pzdr
    Adam

  • 3. Data: 2013-03-08 08:01:41
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-03-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
> [...]
    > kumam tychże ograniczeń tam gdzie wlotów nie ma.
    >
    > Ktoś wyjaśni mi po jaki huj nawalono tam tyle "setek" ???

    Mnie tam powala ilość rowerzystów na tej Sce ;D

    --
    WildS

  • 4. Data: 2013-03-08 08:16:06
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 8 Mar 2013 08:01:41 +0100 (CET), WildS napisał(a):

    > Mnie tam powala ilość rowerzystów na tej Sce ;D

    Chyba nie widziałeś autostrady w Albanii... :P

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 5. Data: 2013-03-08 08:38:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-03-08 06:42, *adam* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > Inna sprawa ze misiaki z okolicznych wiosek z czegos musza zyc,
    > dziesiatki lat doili wiecc nie mozna im tak po prostu zabrac krowy.

    Dokładnie - pod Piotrkowem na takiej setce mnie niedawno wysuszyli
    laserem jak wracałem ze stolicy :(

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2013-03-08 09:09:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał
> [...]
    >tam gdzie wlotów nie ma.
    >Ktoś wyjaśni mi po jaki huj nawalono tam tyle "setek" ???

    Zeby Artur czul sie bezpiecznie i wygodnie ? :-P

    To i tak lepiej niz niedawne ograniczenia do 70 ... choc tamte nie
    byly czeste.

> [...]
    >odniosłem wrażenie, że Wawa-Piotrków zawiera mniej tych "setek" -
    >prawda to ? Czy też byłem już tak styrany siedzeniem w aucie, że mi

    Mozliwe ze jakies promienie zakretow zmuszaly do obnizenia predkosci
    projektowej, na jednej jezdni sa, na drugiej juz nie.

> [...]
    >ekrany pójdzie tańcować na jezdnię ... Totalnie nie kumam tych
    >przystanków. Może zróbmy i przystanki na autostradach ... Ehhh ...

    A nie zatrzymuja sie jakies autobusy na MOPach ? :-)

    >A co do samej jakości jazdy - no nie powiem - miła sprawa nie musiać
    >ani na chwilę zwolnić poniżej tych 140 km/h ... Inna

    Hm, a dawniej musiales ? :-)

    >sprawa, że przez oddawanie tych S i A jazda po PL robi się taka nudna
    >i monotonna :)

    Mozna zasnac za kierownica i spowodowac wypadek :-)

    W Niemczech to samo - niby wolno dowolnie szybko, ale w praktyce jazda
    sie dluzy.
    Choc nie powiem, sluzbowy mercedes, sluzbowe paliwo, i 4h z poludnia
    nad morze ...

    J.

  • 7. Data: 2013-03-08 09:23:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    Dnia 2013-03-08 06:42, *adam* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >Dokładnie - pod Piotrkowem na takiej setce mnie niedawno wysuszyli
    >laserem jak wracałem ze stolicy :(

    IMO - suszenie miedzy Piotrkowem a Warszawa bylo symboliczne.
    I fotoradarowanie tez.

    Inaczej to bym mial sporo mandatow, a nie trafil sie zaden :-)
    No chyba ze tolerancje mieli wysoka, i tylko prawdziwych piratow
    lapali :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-03-08 15:44:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-08 09:09, J.F pisze:

    > Hm, a dawniej musiales ? :-)

    No powiem Ci, przykurwić w auta stojące na światłach z
    prędkością 140 km/h to chyba mało przyjemne - więc dla swojego
    komfortu podróży czasem zwalniałem :) nawet do zera ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2013-03-08 15:54:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w wiadomości
    >No powiem Ci, przykurwić w auta stojące na światłach z prędkością 140
    >km/h to chyba mało przyjemne - więc dla swojego komfortu podróży
    >czasem zwalniałem :) nawet do zera ...

    No tak, ale tych swiatel nie bylo tam duzo, a trafic na takie na
    ktorych sie swieci czerwone dluzej niz 5s to juz statystyczna
    rzadkosc, choc oczywiscie z raz czy dwa sie zdarzalo na tych 150 km
    :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-03-08 16:15:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-08 15:54, J.F pisze:

> [...]
    > ktorych sie swieci czerwone dluzej niz 5s to juz statystyczna
    > rzadkosc, choc oczywiscie z raz czy dwa sie zdarzalo na tych 150

    Ja każdorazowo jadąc do piotrkowa - pierwsze 3 światła zawsze
    wyjmowałem na czerwono ... :)

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90