  • 1. Data: 2009-10-16 15:12:56
    Temat: SE C901 - dostepnosc
    Od: jijomo <l...@u...op.pl>

    Witam.
    Czy ktos wie co sie dzieje z SE C901? Dlaczego na polskiej stronie SE w
    ogole nie ma o nim informacji, a na zagranicznych jest tylko wersja
    "ekologiczna" z biala obudowa (podczas gdy istnieje normalna, czarna).
    Na stronie Ery jest informacja, ze wkrotce bedzie w jej ofercie, a na
    Allegro ludzie juz sprzedaja egzemplarze, ktore ponoc w Erze kupili, ale
    dosyc drogo i malo ich wciaz.
    Czy ktos zna przyczyny tego stanu rzeczy? Czy te ceny wkrotce spadna?
    Bylem juz zdecydowany na C510, ale C901 chyba lepiej spelnia moje
    wymagania...

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-10-19 14:54:24
    Temat: Re: SE C901 - dostepnosc
    Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>

    jijomo pisze:
> [...]
    > Czy ktos zna przyczyny tego stanu rzeczy? Czy te ceny wkrotce spadna?
    > Bylem juz zdecydowany na C510, ale C901 chyba lepiej spelnia moje

    Powinien byc juz dostępny w punktach ery, jest w cennikach, kolor
    czarny, cenowo kształtuje się w okolicach c902.

    pozdr
    Ł.