  • 1. Data: 2009-10-16 13:48:53
    Temat: telefon z symbianem/windowsem dla osoby niewidomej
    Od: "Marcin Guzik" <p...@i...pl>

    Witam.

    Mam pytanie do osob ktore maja doswiadczenie z uzywaniem telefonow na
    symbianie/windowsie mobilnym, pod katem obslugi ich przez osoby niewidome.
    Chodzi o aplikacje ktora integruja sie z systemem i wypowiada glosowo opcje
    menu, ksiazke telefoniczna, wiadomosci - nazwy programow, ich zalety, wady
    itp.
    Pozdrawiam.

    marcin
    www.adayinthelife.whad.pl

  • 2. Data: 2009-10-16 20:04:14
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Marcin Guzik pisze:
> [...]
    > menu, ksiazke telefoniczna, wiadomosci - nazwy programow, ich zalety, wady

    Kiedyś używałem Nokii E51 i była tam funkcja czytania menu, smsów itp.
    Co prawda 'lektor' czytał polskie napisy ale brzmiały one trochę po
    angielsku. Można było skojarzyć ale nie było to super rozwiązanie.

    Aha, E51 działa na Symbianie.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 3. Data: 2009-10-19 10:18:34
    Od: "WebSmok" <_...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Guzik" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi o aplikacje ktora integruja sie z systemem i wypowiada glosowo
    > opcje menu, ksiazke telefoniczna, wiadomosci - nazwy programow, ich

    Telefon z Windowsem odpada, bo mowa na tym chodzi kulawo jak i cały
    Windows.
    Jedyne rozwiązanie to telefony na Symbianie, gdzie dostępne są dwie
    aplikacje Mobile Speak i Talks.
    Osobiście używam Talks'a na E51 i ten telefon jest dla mnie w pełni
    dostępny, a przy wykazaniu większej cierpliwości jestem w stanie używać
    przeglądarki WWW. Program mówi głosem RealSpeak Scansoft Agata i posiada w
    sobie moduł powiększający.
    WebSmok