  • 1. Data: 2009-10-16 17:28:16
    Temat: e52 czy e75
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Zamierzałem kupić e51, ale podobno sostanie egzemplarze nie są zbyt wysokiej
    jakości (?), potem czekałem na e52 - ale to podobno jak na razie
    nieporozumienie - stąd pytanie o e75 - jak w tym telefonie z jakością
    wykonania i wieszalnością? warto dołożyć te pare zł i pozbyć się przez to
    niedogodności występujących obecnie w e52?

    JS

  • 2. Data: 2009-10-16 17:40:25
    Temat: Re: e52 czy e75
    Od: Sofar <s...@f...onet.pl>

    Witam,

    W liście datowanym 2009-10-16 <mid:hbaafg$h6r$1@news.onet.pl>
    Ianus napisał(a):

    I> Zamierzałem kupić e51, ale podobno sostanie egzemplarze nie są zbyt wysokiej
    I> jakości (?), potem czekałem na e52 - aak w tym telefonie z jakością
    I> wykonania i wieszalnością? warto dołożyć tle to podobno jak na razie
    I> nieporozumienie - stąd pytanie o e75 - je pare zł i pozbyć się przez to
    I> niedogodności występujących obecnie w e52?

    Mam e52. Nie zawiesza się, nie ma problemu prawie z niczym.
    Prawie.
    Mam problem z zasięgiem. Tam gdzie inne 6120,6233 mają dostęp to e52
    nie ma.
    Ale ogólnie to e52 to jeden z ostatnich udanych modeli.
    Chociaż może ostatnio to 6233 jest najlepszy...

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 3. Data: 2009-10-16 17:42:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 19:28:16 +0200, Ianus napisał(a):

> [...]
    > wykonania i wieszalnością? warto dołożyć te pare zł i pozbyć się przez to
    > niedogodności występujących obecnie w e52?

    To jest w zasadzie ten sam telefon z różnie rozwiązaną klawiaturą

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-10-16 18:56:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sofar" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > nie ma.
    > Ale ogólnie to e52 to jeden z ostatnich udanych modeli.

    Mógłbyś sprawdzić, czy jeżeli włączysz profil off-line to możesz słuchać
    radia?

  • 5. Data: 2009-10-16 20:19:52
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Ianus tak oto obwieścił(a):
> [...]
    > wykonania i wieszalnością? warto dołożyć te pare zł i pozbyć się przez to
    > niedogodności występujących obecnie w e52?

    To ja bym poczekał na.. e59, za kilka lat ma wyjść i być ponoć pozbawiony
    wszelkich błędów ;)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 6. Data: 2009-10-16 21:02:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Piotr M wrote:

    > To ja bym poczekał na.. e59, za kilka lat ma wyjść i być ponoć pozbawiony
    > wszelkich błędów ;)

    Dodajmy, że chodzi o wszelkie stare błędy.

    Jako bonus dostaniesz natomiast nowe błędy.
    Ponieważ jak powszechnie wiadomo liczba błędów w software jest mniej
    więcej stała w całym cyklu życia tegoż software.

    Piotrek

  • 7. Data: 2009-10-17 07:41:36
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 16 Paź, 19:28, "Ianus" <U...@o...pl> wrote:
    > potem czekałem na e52 - ale to podobno jak na razie nieporozumienie
    Dlaczego? jakies linki? :-)
    Pozdr. J

  • 8. Data: 2009-10-17 08:08:00
    Od: "TaPik" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    On 16 Paź, 19:28, "Ianus" <U...@o...pl> wrote:
    > potem czekałem na e52 - ale to podobno jak na razie nieporozumienie
    Dlaczego? jakies linki? :-)
    Pozdr. J
    ################
    Mam E52 od sierpnia i nie widzę żadnego "nieporozumienia" nie było, wszystko
    OK,
    żonę mam od wielu lat a nieporozumień mnogo!!
    TaPik

  • 9. Data: 2009-10-17 08:27:04
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu TaPik tak oto obwieścił(a):

    > Mam E52 od sierpnia i nie widzę żadnego "nieporozumienia" nie było, wszystko
    > OK,
    > żonę mam od wielu lat a nieporozumień mnogo!!

    Pobierz nowy ROM, zaktualizuj drivers, wgraj nowe themes.. powinno pomóc..

  • 10. Data: 2009-10-17 09:41:20
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    TaPik wrote:
> [...]
    > Mam E52 od sierpnia i nie widzę żadnego "nieporozumienia" nie było, wszystko

    warto zmienic e51, ktora mi juz umiera na e52?