  • 1. Data: 2009-10-14 16:05:11
    Temat: SMS hurtowe wysyłanie
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Witam,

    Potrzebuję wysyłać kilkadziesiąt do kilkaset SMSów dziennie.
    Czy jest jakaś firma, która świadczy usługę wysyłania
    SMSów pod różne numery (do różnych operatorów).

    Ja dostarczałbym np. plik tekstowy z z SMSami (numer telefonu
    i treść SMSa), a zadaniem firmy byłoby rozesłanie
    tych SMSów do odbiorców.

    Jaki byłby koszt takiej usługi?

    Pozdrawiam,
    pbjs

  • 2. Data: 2009-10-14 16:39:57
    Temat: Re: SMS hurtowe wysyłanie
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    pbjs pisze:

> [...]
    >
    > Ja dostarczałbym np. plik tekstowy z z SMSami (numer telefonu
    > i treść SMSa), a zadaniem firmy byłoby rozesłanie

    Operatorzy bezpośrednio udostępniają taką usługę podmiotom. Różnie się
    usługi nazywają i różne mają ceny. W plusie jest dodatkowe ograniczenie
    w postaci zgody odbiorcy na otrzymywanie materiałów reklamowych itp
    (trzeba mieć zgodę abonenta na wysłanie do niego wiadomości). Są to
    zabezpieczenia antyspamowe o których mówi ustawa.

    Możesz też poszukać firm zewnętrznych pośredniczących w dostępie do
    usług przy czym wymóg zgody istnieje zawsze.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-10-14 17:24:52
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    >
    > Ja dostarczałbym np. plik tekstowy z z SMSami (numer telefonu
    > i treść SMSa), a zadaniem firmy byłoby rozesłanie

    Witam. Operatorzy mają bramki smsowe dostępne na www. Można np. 10 numerów
    wpisać jako adresaci i wkleić odpowiedni tekst. Jeżeli masz wysłać kilkaset
    smsów to operacja kopiuj wklej zajmie pewnie góra kilkanaście minut. Firmy
    które się specjalizują w wysyłaniu to pewnie zlecenia są rzędu kilku tysięcy
    ? Operator może być różny np. Play Fresh darmowe smsy przy doładowaniu do
    wszystkich. Ja tak wysyłam na święta życzenia ze 200 sztuk ;)

  • 4. Data: 2009-10-14 19:56:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 14 Oct 2009 19:24:52 +0200, "tomek" <t...@n...mam> wrote:

    >? Operator może być różny np. Play Fresh darmowe smsy przy doładowaniu do
    >wszystkich. Ja tak wysyłam na święta życzenia ze 200 sztuk ;)
    no i do tego cos w stylu
    http://allegro.pl/item761829675_nokia_32_pbx.html
    i sam sobie zarzadzasz wysylka via RS-232 ;)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2009!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester-nad-morzem - Może nad morze?

  • 5. Data: 2009-10-14 20:01:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...mam> napisał w wiadomości

    > Witam. Operatorzy mają bramki smsowe dostępne na www. Można np. 10 numerów

    Nie wszyscy. Play nie ma. Wirtualni tez chyba nie za bardzo.

    > wpisać jako adresaci i wkleić odpowiedni tekst. Jeżeli masz wysłać
    > kilkaset smsów to operacja kopiuj wklej zajmie pewnie góra kilkanaście
    > minut.

    1. Bramki nie powinny byc wykorzystywane do celow komercyjnych.
    2. Bramki posiadaja ograniczenia. Pol biedy jesli ograniczenie jest na numer
    odbiorcy - ale np. era z jednego konta bramki pozwala wyslac tylko 5 SMSow
    na dobe.
    3. Odbiorca SMSow z bramki musi wyrazic zgode na otrzymywanie wiadomosci z
    bramki - czesci SMSow nie uda Ci sie tak wyslac.

    > ? Operator może być różny np. Play Fresh darmowe smsy przy doładowaniu do
    > wszystkich. Ja tak wysyłam na święta życzenia ze 200 sztuk ;)

    Tez nie wolno wykorzystywac w celach komercyjnych.
    Uwaga - gdzies zniknelo info o tej promocji ze srony Playa - byc moze jej
    nie bedzie :(
    W sumie przed Swietami to nic dziwnego...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-14 20:05:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@n...mam> napisał w wiadomości

    > ? Operator może być różny np. Play Fresh darmowe smsy przy doładowaniu do
    > wszystkich. Ja tak wysyłam na święta życzenia ze 200 sztuk ;)

    Hmmmm - czas terazniejszy sugeruje powtarzalnosc tej czynnosci, a tymczasem
    tylko jedne swieta byly z Freshem (Wielkanoc 2009). Na Boze Narodzenie 2008
    to moze bylo cos w Play Karta - tez tam jakos bylo 200 SMSow co miesiac, cos
    takiego...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-10-14 20:37:41
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl>

    > ...i sam sobie zarzadzasz wysylka via RS-232 ;)

    Z każdego telefonu można wysyłać sms'y po rs czy bt

  • 8. Data: 2009-10-14 20:42:26
    Od: pbjs <p...@w...pl>

    Kilka słów wyjaśnień:
    - to nie są SMSy reklamowe tylko rodzaj powiadomień pracowników
    - rozwiązanie z bramkami bezpłatnymi nie wchodzi w rachubę
    - to musi działać automatycznie, co pewien interwał czasowy wysyłany
    będzie plik csv/xml/txt z numerami tel. i treścią SMSów;
    zwrotnie potrzebuję raport z dostarczenia z datą i godziną

    Szukam najtańszego, ale godnego polecenia usługodawcę.

    pbjs

  • 9. Data: 2009-10-15 07:59:45
    Od: pikraj <b...@c...net>

    Chyba prościej nie da się opisać najlepszego i najtańszego
    rozwiązania !!!!!!!!!!

    Jak rozwiązać potrzebę wysyłania sms-ow na przykładzie NOKII:
    1. Sprawdź wykaz telefonów, które są obsługiwane przez program nokia-
    suite (z funkcją NTE ):
    http://www.nokia.pl/pomoc-i-programy/oprogramowanie/
    nokia-pc-suite-new/obslugiwane-funkcje
    2. Zainstaluj program nokia-suite na Twoim kompie
    3. Podłącz jedną z ww komórek do kompa
    4. Zamiast przygotowywać plik tekstowy, to wklepuj treści sms-ow oraz
    numery telefonów (może być wiele jednocześnie) do programu NOKIA-SUITE
    5. Wysyłaj przez takiego operatora, który w danym momencie ma
    najtańszą usługę wysyłania sms-ów

  • 10. Data: 2009-10-15 08:02:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 14 Oct 2009 22:37:41 +0200, "op23" <o...@r...pl> wrote:

    >Z każdego telefonu można wysyłać sms'y po rs czy bt
    Na pewno z każdego?

    WAM