  • 1. Data: 2009-10-14 16:47:52
    Temat: Telefon dla nietechnicznej osoby
    Od: raviz <r...@v...pl>

    ...w wieku ok 60 lat. Telefon powinien posiadac nastepujace parametry:
    -pojemna bateria - wystarczajaca na ok 5-7 dni czuwania
    -czytelny wyswietlacz bez bajerow
    -wygodna klawiatura z wiekszymi guzikami
    -mozliwoasc wysylania i odbierania smsow
    -wszystkie inne bajery lacznie z aparatem cyforwym sa zbedne
    -fajnie gdyby byl elegancki - to dla kobiety

    Niedawno widzialem na Allegro telefon dla nietechnicznych starszych osob
    z ogromniastymi klawiszami umozliwiajacy wylacznie dzwonienie, chodzi mi
    jednak o cos bardziej zaawansowanego.
    Z gory dziekuje za sugestie.....Rafal

  • 2. Data: 2009-10-14 19:06:30
    Temat: Re: Telefon dla nietechnicznej osoby
    Od: "JS" <m...@g...com>

    taki Maxcom?
    http://allegro.pl/item778300992_telefon_gsm_dla_osob
    _starszych_maxcom_binatone.html
    Jacek

  • 3. Data: 2009-10-15 07:24:00
    Od: "Darkac" <d...@w...pl>

    Użytkownik "JS" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > taki Maxcom?
    > http://allegro.pl/item778300992_telefon_gsm_dla_osob
    _starszych_maxcom_binatone.html
    > Jacek

    Tylko dlaczego do diaska, ten telefon i jemu podobne są takie drogie!
    Nowość?
    Producenci liczą chyba na gest bogatych wnuczków, bo emeryci raczej nie
    wydadzą tyle kasy. Prędzej wyślą do RM

  • 4. Data: 2009-10-15 07:25:17
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    raviz pisze:
> [...]
    >
    > Niedawno widzialem na Allegro telefon dla nietechnicznych starszych osob
    > z ogromniastymi klawiszami umozliwiajacy wylacznie dzwonienie, chodzi mi

    Ja mamie (67 lat) kupiłem Nokię 3110 Classic - i jest zadowolona.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 5. Data: 2009-10-15 10:16:02
    Od: "JS" <m...@g...com>

    270 zł to chyba nie jest drogo. No chyba, że porównujesz z telefonami za 1
    zł w promocji z umową na dwa lata. Ten sam aparat u Rydzyka 329 zł.
    Jacek

  • 6. Data: 2009-10-15 10:28:45
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "raviz" news:hb4vcf$8u7$1@news.onet.pl

    [ciach]

    Nokia 1202 badz Nokia 1203.
    Ww. modele sa dostepne na allegro.

  • 7. Data: 2009-10-15 11:17:51
    Od: raviz <r...@v...pl>

    Valdi.Pavlack wrote:
    > "raviz" news:hb4vcf$8u7$1@news.onet.pl
    >
    > [ciach]
    >
    > Nokia 1202 badz Nokia 1203.
    > Ww. modele sa dostepne na allegro.

    Dzieki za wszystkie sugestie. Pogrzebalem w sieci i ostatecznie
    zdecydowalem sie na Motorole F3

  • 8. Data: 2009-10-15 11:20:03
    Od: roman <r...@l...pl>

    raviz pisze:

    > Dzieki za wszystkie sugestie. Pogrzebalem w sieci i ostatecznie
    > zdecydowalem sie na Motorole F3
    motorole maja trudne menu, mało intuicyjne

  • 9. Data: 2009-10-15 11:35:17
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > motorole maja trudne menu, mało intuicyjne

    No ta F3 to juz specyfik jedyny w swoim rodzaju ;)
    Tak naprawde menu nie bedzie potrzebne - tylko wrzucenie nowych
    kontaktow, nie podejrzewam ze ta osoba bedzie uzywac smsow.

  • 10. Data: 2009-10-15 14:02:00
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał
    > No ta F3 to juz specyfik jedyny w swoim rodzaju ;)
    > Tak naprawde menu nie bedzie potrzebne - tylko wrzucenie nowych kontaktow,
    > nie podejrzewam ze ta osoba bedzie uzywac smsow.

    To weź pod uwagę, że kontakty będziesz mógł zapisać tylko na karcie sim.
    Wyświetlacz w F3 jest specyficzny do tego stopnia, że naprawdę ciężko się
    odczytuje "SyNEk" callin' ;)
    I ogólnie, Nokie 12xx są bardziej przyjazne nie mówiąc o wygodzie i jakości
    dzwięku w słuchawce. To nie moja opinia lecz mamy (N1200) i teścia (miał do
    niedawna F3, teraz N1208) - oboje > 75 lat.

    Maciek.