  • 11. Data: 2009-10-15 15:38:44
    Temat: Re: SMS hurtowe wysyłanie
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    pbjs pisze:
    > Witam,
    >
    > Potrzebuję wysyłać kilkadziesiąt do kilkaset SMSów dziennie.
    > Czy jest jakaś firma, która świadczy usługę wysyłania
    > SMSów pod różne numery (do różnych operatorów).

    Korzystamy z bramki smeskom.pl i jestesmy zadowoleni. Gdy zdarzaly sie
    jakies problemy z niedochodzacymi wiadomosciami obsluga smeskom sama sie
    z nami kontaktowala by sprawe wyjasnic. Obsluga przez kilka rodzajow
    interfejsow, latwe do oprogramowania, polecam.

  • 12. Data: 2009-10-15 15:43:43
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    pbjs pisze:
    > Witam,
    >
    > Potrzebuję wysyłać kilkadziesiąt do kilkaset SMSów dziennie.
    > Czy jest jakaś firma, która świadczy usługę wysyłania
    > SMSów pod różne numery (do różnych operatorów).

    Korzystamy z bramki smeskom.pl do wysylania powiadomien do pracownikow i
[...]

    Jesli chcesz znalezc inne firmy swiadczace takie uslugi to szukaj po
    hasle 'centrum sms' bo po 'bramka sms' nic nie znajdziesz ;-).

  • 13. Data: 2009-10-15 15:53:48
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    pbjs natekścił posta 4ad5f6d1$...@n...home.net.pl:

    > Potrzebuję wysyłać kilkadziesiąt do kilkaset SMSów dziennie.
    > Czy jest jakaś firma, która świadczy usługę wysyłania
    > SMSów pod różne numery (do różnych operatorów).

    np. artnet (serwersms.pl)

    > Ja dostarczałbym np. plik tekstowy z z SMSami (numer telefonu
    > i treść SMSa), a zadaniem firmy byłoby rozesłanie
    > tych SMSów do odbiorców.
    > Jaki byłby koszt takiej usługi?
    "już od 0,057 PLN"

  • 14. Data: 2009-10-15 19:06:24
    Temat: Re: SMS hurtowe wysy?anie
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-10-14, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    > no i do tego cos w stylu
    > http://allegro.pl/item761829675_nokia_32_pbx.html
    > i sam sobie zarzadzasz wysylka via RS-232 ;)

    Nokia-22 i Nokia-32 to troche kula w plot, owszem da sie, ale te urzadzonka
    byly pojektowane (N lat temu) z mysla o tym aby byc bramka (analogowa) do
    pbx'ow. Sam z doswiadczenia wiem ze te dwa modele najczesciej sie zawieszaja
    w najmniej oczekiwanych momentach.

    kd,

    --
    Krzysztof Drewicz