  • 1. Data: 2010-09-22 10:13:36
    Temat: SMSy z 704xxxxxx "proszę o sygnał" :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Przemysł premium rate ma się dobrze :-P.

    Przemek

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,8407519,_Sygna
    l__za_10_zl___nowy_sposob_oszustow.html

    "Sygnał" za 10 zł - nowy sposób oszustów
    pc, nadesłał eugeniusz, Kris
    2010-09-21, ostatnia aktualizacja 2010-09-21 17:14

    Zamieszczający ogłoszenia na internetowych portalach od niedawna dostają
    smsy z prośbą o oddzwonienie na numer zaczynający się na 704. Kiedy
    ogłoszeniodawca oddzwania na ten numer, dowiaduje się, że za połączenie
    zapłacił prawie 10 złotych.

    "Interesuje mnie Państwa ogłoszenie , proszę o sygnał kiedy będzie już
    zasięg, na pewno oddzwonię" - takiej treści smsa z numeru 704-604-998
    mogą dostać osoby, które handlują lub zostawiają ogłoszenia w internecie.

    - Gdy zadzwonimy na podany nummer telefonu miła pani poinformuje nas o
    tym, że "koszt połączenia 9,90 brutto" - pisze Kris na Alert24.

  • 2. Data: 2010-09-23 10:18:15
    Temat: Re: SMSy z 704xxxxxx "proszę o sygnał" :-)
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 22 Wrz, 12:13, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:
> [...]
    >
    > - Gdy zadzwonimy na podany nummer telefonu miła pani poinformuje nas o
    > tym, że "koszt połączenia 9,90 brutto" - pisze Kris na Alert24.

    Ale jest możliwość wtedy rozłączenia się tak jak w przypadku 700,
    701,703 i 708 ? Czy jednak w związku z innym zaliczaniem- tj. za
    zdarzenie, jest zawsze za późno i info o cenie to musztarda po
    obiedzie ?

  • 3. Data: 2010-09-23 23:14:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:

    l__za_10_zl___now...

    > Ale jest możliwość wtedy rozłączenia się tak jak w przypadku 700,
    > 701,703 i 708 ? Czy jednak w związku z innym zaliczaniem- tj. za
    Technicznie pewnie jest.

    > zdarzenie, jest zawsze za późno i info o cenie to musztarda po
    > obiedzie ?
    W opisanym przypadku chyba było - choć może z powodu efektu zaskoczenia
    u dzwoniącego :-).

    Przemek