  • 1. Data: 2010-09-23 16:40:52
    Temat: brak faktury papierowej w TP
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Czy telefranca znowu coś zakombinowała z fakturami?
    Na każdym kroku próbują wcisnąć faktury elektroniczne i mimo, że nigdy
    nie wyraziłem zgody na rezygnację z papierowej faktury, w tym miesiącu
    faktura papierowa nie przyszła. Jutro upływa termin jej płatności.
    Czy coś się ostatnio zmieniło i telefranca już nie musi uzyskać zgody i
    może samowolnie zmienić formę dostarczania faktury?
    --
    Olek

  • 2. Data: 2010-09-23 18:04:05
    Temat: Re: brak faktury papierowej w TP
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy coś się ostatnio zmieniło i telefranca już nie musi uzyskać zgody i może
    > samowolnie zmienić formę dostarczania faktury?

    To normalne, że próbują obniżać koszty.
    Nie zrezygnowałem z faktur papierowych, ale w ogóle zrezygnowałem, z telepsy.
    Po prostu, rozwiązałem umowę.
    I jestem szczęśliwy!!! :)

  • 3. Data: 2010-09-23 18:05:25
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To normalne, że próbują obniżać koszty.
    > Nie zrezygnowałem z faktur papierowych, ale w ogóle zrezygnowałem, z

    Acha...jutro idę rozwiązać umowę z Orange.

  • 4. Data: 2010-09-23 19:07:27
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy coś się ostatnio zmieniło i telefranca już nie musi uzyskać zgody i
    > może samowolnie zmienić formę dostarczania faktury?

    nic sie nie zmienilo, ale wciskaja jak moga, na zasadzie "a moze nie
    zaprotestuje"
    mnie bez zlecenia ucieli papier, to pozniej wysylali duplikaty i po dwoch
    miesiacach przywrocili

  • 5. Data: 2010-09-23 19:14:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 23 Sep 2010 18:40:52 +0200, Olek
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy telefranca znowu coś zakombinowała z fakturami?
    >Na każdym kroku próbują wcisnąć faktury elektroniczne i mimo, że nigdy
    >nie wyraziłem zgody na rezygnację z papierowej faktury,
    Moze kliknales w jakis dziwny link w ich mailu i bez potwierdzania sie
    przelaczylo?

    >w tym miesiącu
    >faktura papierowa nie przyszła. Jutro upływa termin jej płatności.
    Zloz reklamacje przez www. Wysylaja bardzo szybko duplikat.

    WAM

  • 6. Data: 2010-09-23 20:20:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Sep 2010 20:04:05 +0200, jcm wrote:
    >To normalne, że próbują obniżać koszty.
    >Nie zrezygnowałem z faktur papierowych, ale w ogóle zrezygnowałem, z telepsy.
    >Po prostu, rozwiązałem umowę.
    >I jestem szczęśliwy!!! :)

    Nie ciesz sie - Era tez wlaczyla bez pytania.
    Tzn pytanie moze i bylo ale brak odpowiedzi=zgoda.

    J.

  • 7. Data: 2010-09-23 20:41:40
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 23.09.2010 21:14, WAM wrote:

    > Moze kliknales w jakis dziwny link w ich mailu i bez potwierdzania sie
    > przelaczylo?

    NIE! :)

    > Zloz reklamacje przez www. Wysylaja bardzo szybko duplikat.

    Oczywiście, od tego zacząłem.
    Ale skoro telefranca robi to tak powszechnie, to coś tam się o
    "naruszaniu zbiorowych interesów" mówiło... i jakieś UKE mamy...
    --
    Olek

  • 8. Data: 2010-09-23 22:55:06
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > Czy coś się ostatnio zmieniło i telefranca już nie musi uzyskać zgody i
    > może samowolnie zmienić formę dostarczania faktury

    Mi zmienili bez pytania i po skardze jeszcze nie dostałem faktury pocztą.
    Nic nie klikałem. Chyba będę musiał wnieść skargę do urzędu.

  • 9. Data: 2010-09-24 08:28:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 23 Sep 2010 22:41:40 +0200, Olek
    <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale skoro telefranca robi to tak powszechnie, to coś tam się o
    >"naruszaniu zbiorowych interesów" mówiło... i jakieś UKE mamy...
    A powiadomiles UKE? Skad UKE ma to wiedziec?

    WAM

  • 10. Data: 2010-09-24 10:06:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl>

    > A powiadomiles UKE? Skad UKE ma to wiedziec?

    Z niusów ?