  • 21. Data: 2012-02-26 09:40:31
    Temat: Re: SSD proszę o praktyczną poradę
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-25 16:35, RadoslawF pisze:

    > W dalszym ciągu swojego problemu nie zauważasz.

    A ty wciąż trollujesz.

  • 22. Data: 2012-02-26 11:15:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-26 10:40, Użytkownik boxfish napisał:

    > A ty wciąż trollujesz.

    Jak zwykle się mylisz.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2012-02-26 15:19:07
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-26 12:15, RadoslawF pisze:

    > Jak zwykle się mylisz.

    A ty jak zwykle nic na temat.

  • 24. Data: 2012-03-01 21:44:58
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 22.02.2012 19:58, Terry Jonesty pisze:
    > Osobiście wydaje mi się, że największą zaletą SSD jest nie szybkość
    > lecz:
    > 1.) IDEALNIE CICHA PRACA

    Nieprawda, mogą bzyczeć cewki.

    > 2.) IDEALNA ODPORNOŚĆ NA WSTRZĄSY

    A to już całkowita nieprawda, elektronika ROHS jest mało
    odporna na wstrząsy, drgania, a tym bardziej nagłe zmiany
    temperatury. Luty bezołowiowe są jednak bardzo kruche, a
    pola BGA w zasadzie nienaprawialne.

    > Proszę polećcie mi SSD co spełnia powyższe wymagania o pojemności
    > około 160GB i cenie podobnej do podobnego HDD - a więc do 300zł...

    Chyba żartujesz... :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 25. Data: 2012-03-02 15:11:21
    Od: Terry Jonesty <t...@g...com>

    On 1 Mar, 22:44, Radosław Sokół <r...@m...com.pl> wrote:

    > Nieprawda, mogą bzyczeć cewki.

    Jasne, ale o ileż ciszej niż ciągle gwiżdżący taki Raptor!

    > A to już całkowita nieprawda, elektronika ROHS jest mało
    > odporna na wstrząsy, drgania, a tym bardziej nagłe zmiany
    > temperatury. Luty bezołowiowe są jednak bardzo kruche, a
    > pola BGA w zasadzie nienaprawialne.

    Jeszcze raz: jakie przeciążenia wytrzyma SSD a jakie HDD? Prosze o
    liczby a nie lanie wody...