  • 11. Data: 2012-02-23 22:46:47
    Temat: Re: SSD proszę o praktyczną poradę
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-23 23:22, Zenek wrote:

    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=4475&s
    tring=160gb

    > prosze cie bardzo nie wiem tylko czy ci kasy starczy

    No patrz, wystarczylo ze jedna hurtownia sprowadzila mase tego starocia
    za grosze i juz tylu oferuje. Warto wziac pod uwage to, ze dystrybutor
    daje na nie 6 m-cy gwarancji.

  • 12. Data: 2012-02-23 22:54:21
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-02-23 23:46, Rafal Lukawski pisze:

    tring=160gb

    > No patrz, wystarczylo ze jedna hurtownia sprowadzila mase tego starocia
    > za grosze i juz tylu oferuje. Warto wziac pod uwage to, ze dystrybutor
    > daje na nie 6 m-cy gwarancji.

    Gwarancje to daje producent a oni co najwyzej rekojmie czyli poprostu
    wymienia na inny albo oddadza kase. Pewnie kupili po 50zl sztuka .

  • 13. Data: 2012-02-24 00:06:53
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-02-23 23:54, Zenek wrote:

    > Gwarancje to daje producent a oni co najwyzej rekojmie czyli poprostu
    > wymienia na inny albo oddadza kase. Pewnie kupili po 50zl sztuka .

    Moga dac gwarancje (bo czemu nie?) To dobrowolne świadczenie, a jego
    warunki swobodnie ustala sprzedający (lub inna firma, np. producent). To
    co istotne to to, że nie wyklucza to innych uprawnień kupującego, ale o
    tym już tu była kilka razy mowa.

  • 14. Data: 2012-02-24 12:06:27
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-23 20:42, qwerty pisze:
    > Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup
    >
    > http://www.ceneo.pl/10701976
    > MSPANC. :)

    Zgaduję że świadomie pominąłeś drobny szczegół jakim jest SSD :-)

  • 15. Data: 2012-02-24 12:07:01
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-23 23:22, Zenek pisze:

    > http://allegro.pl/listing.php/search?category=4475&s
    tring=160gb

    > prosze cie bardzo nie wiem tylko czy ci kasy starczy

    Czytanie ze zrozumieniem nie boli, temat to SSD

  • 16. Data: 2012-02-24 12:18:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-24 13:07, Użytkownik BoxFish napisał:

    tring=160gb

    > Czytanie ze zrozumieniem nie boli, temat to SSD

    Jesteś pewien że nie boli ?
    To może pokażesz te dyski 160 gigowe po 300zł.
    SSD oczywiście. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2012-02-24 20:30:33
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-24 13:18, RadoslawF pisze:

    > Jesteś pewien że nie boli ?
    > To może pokażesz te dyski 160 gigowe po 300zł.
    > SSD oczywiście. :-)

    widzę że masz poważny problem, bardzo poważny EOT

  • 18. Data: 2012-02-24 23:28:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-24 21:30, Użytkownik boxfish napisał:

    > widzę że masz poważny problem, bardzo poważny EOT

    Szkoda że jeszcze swojego problemu nie zauważyłeś.
    I nie licz że EOT z twojej strony ten problem rozwiąże.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-02-25 10:43:39
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-25 00:28, RadoslawF pisze:

    Nie przeczytasz tytułu, nie przeczytasz wątku albo przeczytasz i nie
    rozumiesz ale mądrujesz do końca. Skoro lubisz to już Twój problem :-)

  • 20. Data: 2012-02-25 15:35:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-25 11:43, Użytkownik BoxFish napisał:

    > Nie przeczytasz tytułu, nie przeczytasz wątku albo przeczytasz i nie
    > rozumiesz ale mądrujesz do końca. Skoro lubisz to już Twój problem :-)

    W dalszym ciągu swojego problemu nie zauważasz.