  • 1. Data: 2010-03-09 23:34:19
    Temat: Samobójcza próba pracownicy TP?
    Od: peter <j...@w...pl>

    http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/340280,poznan-p
    racownica-tpsa-
    skoczyla-z-trzeciego-pietra,id,t.html

  • 2. Data: 2010-03-10 09:14:24
    Temat: Re: Samobójcza próba pracownicy TP?
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 10 Mar, 00:34, peter pisze...
    > http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/340280,poznan-p
    racownica-tpsa-
    > skoczyla-z-trzeciego-pietra,id,t.html

    To było do przewidzenia: http://tinyurl.com/yjwmcwd

    Ircys

  • 3. Data: 2010-03-10 17:27:21
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

    W dniu 2010-03-10 10:14, Ircys pisze:
    > On 10 Mar, 00:34, peter pisze...
    >> http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/340280,poznan-p
    racownica-tpsa-
    >> skoczyla-z-trzeciego-pietra,id,t.html
    >
    > To było do przewidzenia: http://tinyurl.com/yjwmcwd

    Nie wszyscy tę wyobraźnię posiadają i stąd to nieszczęście.
    Na temat samobójstw we Francji było dość głośno na portalach branżowych.
    Gdy chodzi o Poznań to mało kto zauważył, oprócz miejscowej Gazety.
    Trochę to dziwne ...

    Kferro

  • 4. Data: 2010-03-10 22:44:04
    Od: "Piotrek" <x...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Podenkiewicz" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na temat samobójstw we Francji było dość głośno na portalach branżowych.
    > Gdy chodzi o Poznań to mało kto zauważył, oprócz miejscowej Gazety.

    tutaj jest link do tego artykułu:
    http://poznan.naszemiasto.pl/artykul/340280,poznan-p
    racownica-tpsa-skoczyla-z-trzeciego-pietra-bala-sie,
    id,t.html

  • 5. Data: 2010-03-10 23:41:46
    Od: peter <j...@w...pl>

    Dnia Wed, 10 Mar 2010 18:27:21 +0100, Andrzej Podenkiewicz napisał(a):

> [...]
    > samobójstw we Francji było dość głośno na portalach branżowych. Gdy
    > chodzi o Poznań to mało kto zauważył, oprócz miejscowej Gazety. Trochę

    Prezes pewnie zadbał odpowiednio o to, by wiadomość się nie
    rozprzestrzeniła zbytnio. Ciekawe, kiedy będą następni.

  • 6. Data: 2010-03-11 07:06:05
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Prezes pewnie zadbał odpowiednio o to, by wiadomość się nie
    > rozprzestrzeniła zbytnio. Ciekawe, kiedy będą następni.

    Prezes pisał w mailu, że to wypadek. :D

    Za uśmieszek przepraszam, bo sytuacja wcale śmieszna nie jest.

  • 7. Data: 2010-03-11 08:29:35
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hna4op$c9n$1@inews.gazeta.pl...

    > Prezes pisał w mailu, że to wypadek. :D

    Prezes wie, to co mu inni przekażą. Raczej nie podejrzewam go o złe
    intencje, bo czytając to pismo
    odniosłem wrażenie, że jest przejęty tą całą sprawą. Udał się też osobiście
    do Poznania co o czymś jednak śwadczy.

    Wszystkiemu, jak przypuszczam, winny jest stres, stres, stres ....

    Osobiście, dobrych kilkanaście lat temu, byłem świadkiem jak kobieta
    wyskoczyła z okna na 10 piętrze i spadła
    parę metrów od mojej osoby. Mąż jej, który pojawił się po wypadku, przez
    dobre pół godziny nie był świadomy tego co ta kobieta zrobiła. Był święcie
    przekonany, że wyszła do sąsiadki.

    kferro

  • 8. Data: 2010-03-11 08:32:53
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Prezes wie, to co mu inni przekażą. Raczej nie podejrzewam go o złe
    > intencje, bo czytając to pismo odniosłem wrażenie, że jest przejęty tą
    > całą sprawą.

    pewnie sam je pisal, jak tez wszystkie inne pisma...

    > Wszystkiemu, jak przypuszczam, winny jest stres, stres, stres ....

    ktory bierze sie znikad, znikad, znikad...

  • 9. Data: 2010-03-11 10:34:49
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Prezes wie, to co mu inni przekażą. Raczej nie podejrzewam go o złe
    > intencje, bo czytając to pismo
    > odniosłem wrażenie, że jest przejęty tą całą sprawą. Udał się też
    > osobiście do Poznania co o czymś jednak śwadczy.

    Ja zrozumiałem z pisma, że do Poznania to i tak planował jechać, a ogarnąć
    sprawę "wypadku" postanowił przy okazji. Nie neguję, że się sprawą przejął,
    ale dla mnie to pismo w kontekście przytoczonego wcześniej artykułu to
    desperacka próba łagodzenia sytuacji i jakaś forma zamętu informacyjnego.