  • 1. Data: 2010-03-07 12:22:56
    Temat: Ustalenie regionu
    Od: "Nik Plagiat" <s...@w...gmail.com>

    Witam
    Może ktoś podpowiedzieć z jakiego rejonu Łodzi jest maszyna o adresie
    83.26.203.243.
    Ktoś z tego komputera dokonal powaznego naruszenia i potrzebuje go
    namierzyc.

    pozdrawiam
    N.

  • 2. Data: 2010-03-07 12:28:21
    Temat: Re: Ustalenie regionu
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-07 13:22, Nik Plagiat wrote:
> [...]
    > 83.26.203.243.
    > Ktoś z tego komputera dokonal powaznego naruszenia i potrzebuje go

    To może być równie dobrze Łódź, jak i Piotrków, Kutno czy Łęczyca.
    Takie rzeczy przekazuje się policji

  • 3. Data: 2010-03-07 13:46:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik Nik Plagiat napisał:
> [...]
    > 83.26.203.243.
    > Ktoś z tego komputera dokonal powaznego naruszenia i potrzebuje go

    I co, będziesz chodzić od domu do domu?
    IP to nie PESEL, a i ten ostatni nie wiele Ci da, jeżeli to coś
    poważnego to zgłaszaj przestępstwo policji.

  • 4. Data: 2010-03-07 14:09:33
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisała na pl.misc.telefonia:

    > To może być równie dobrze Łódź, jak i Piotrków, Kutno czy Łęczyca.
    > Takie rzeczy przekazuje się policji

    Panie, a kto dokonał tego naruszenia, kiedy i gdzie mieszka? IP? Niee,
    my nie mamy czasu, nie mamy zasobów, możliwości, w ogóle nie warto, to
    jest mało istotna sprawa, odczep się pan od nas...

    Marcin Kocur

  • 5. Data: 2010-03-07 14:27:46
    Temat: [NTG][OT]Re: Ustalenie regionu
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Panie, a kto dokonał tego naruszenia, kiedy i gdzie mieszka? IP? Niee,
    > my nie mamy czasu, nie mamy zasobów, możliwości, w ogóle nie warto, to
    > jest mało istotna sprawa, odczep się pan od nas...

    spotkales sie osobiscie z takim zachowaniem ?

  • 6. Data: 2010-03-07 14:31:35
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-07 15:09, Marcin Kocur wrote:

    > Panie, a kto dokonał tego naruszenia, kiedy i gdzie mieszka? IP? Niee,
    > my nie mamy czasu, nie mamy zasobów, możliwości, w ogóle nie warto, to
    > jest mało istotna sprawa, odczep się pan od nas...

    ALbo to jest przestępstwo, albo daruj sobie "naruszenia".

  • 7. Data: 2010-03-07 16:33:20
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    Nik Plagiat pisze:
> [...]
    > 83.26.203.243.
    > Ktoś z tego komputera dokonal powaznego naruszenia i potrzebuje go

    To mój IP. Mieszkam w Łodzi ul. Pierdzielikiewicza 3,14/2,71 . Albo jest
    przestępstwo i przekazujesz sprawę prokuraturze, albo nic nie ma i idź
    się jebać. Próbujesz wkręcić grupowiczów w prawdopodobnie nielegalne
    poszukiwanie człowieka na podstawie IP. To mogą tylko służby państwowe,
    na podstawie wiarygodnego donosu. Dobranoc.

  • 8. Data: 2010-03-07 21:14:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    nadir napisał:

    > I co, będziesz chodzić od domu do domu?

    Nie, ale jeśli się okaże, że to na przykład IP z Widzewia, to napisze
    na murze WIDZEW HUJE i w ten sposób załatwi sprawę honorowo.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2010-03-08 15:09:54
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:
    To mogą tylko służby państwowe,
    > na podstawie wiarygodnego donosu. Dobranoc.

    i tu się mylisz :)

    --
    krzysiek82

  • 10. Data: 2010-03-08 19:22:56
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    krzysiek82 pisze:
    > Tomasz Wójtowicz pisze:
    > To mogą tylko służby państwowe,
    >
    > i tu się mylisz :)

    Z chęcią dowiem się czegoś więcej, jeśli masz coś mądrego do powiedzenia
    w tym względzie.