  • 1. Data: 2010-04-06 13:39:52
    Temat: Samochód - co kupić
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Zastanawiam sie nad autem w takiej konfiguracji:
    - auto na 3-4 lata
    - przebiegi roczne maks 10.000, jazda po miescie
    - fajnie, gdyby miało klime (aczkolwiek bez tez bedzie ok, moze byc cabrio
    :)
    - nieduze spalanie (odpadaja wszelkie BMW ze spalaniem w granicach 10l
    (maks to 7 przy normalnej jezdzie)
    - cena - maks to 6TPLN, ale moze byc tez jakies gówienko za 2 albo 3
    tysiace.
    - najczesciej bedzie jezdziła jedna osoba (w zwiazku z czym moze byc auto
    jedno, dwu i wiecej osobowe :)

    Co bym chciał osiagnać? Zminimalizowac szacowany koszt łączny po 4 latach,
    przy jednoczesnym względnym komforcie (odpada np. cinquecento, ale juz
    seicento nie koniecznie)

    W czym byscie szukali, poza tym, zeby szukac zadbanych egzemplarzy?

  • 2. Data: 2010-04-06 13:49:30
    Temat: Re: Samochód - co kupić
    Od: marjan <k...@g...com>

    Budzik pisze:
> [...]
    > seicento nie koniecznie)
    >
    > W czym byscie szukali, poza tym, zeby szukac zadbanych egzemplarzy?

    Punto mk1, na rynku jeszcze ich dużo, dorwać zadbany egzemplarz od
    pierwszego właściciela nietrudno. Były wersje z klimą, były nawet cabrio
    (choć te drugie pewnie ciężko dorwać w dobrym stanie).

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 3. Data: 2010-04-06 13:53:40
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Budzik pisze:
    odpada np. cinquecento, ale juz
    > seicento nie koniecznie)

    komfort ten sam więc nie wiem czy odrzucanie tańszego cinquecento ma sens.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-04-06 14:45:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 11:39:52 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > - cena - maks to 6TPLN, ale moze byc tez jakies gówienko za 2 albo 3
    > tysiace.

    co to a jednostka TPLN ;)

    Punto , Polo, Fiesta, Corsa

  • 5. Data: 2010-04-06 14:46:10
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 06 Apr 2010 13:49:30 +0200, marjan napisał(a):

    > Punto mk1, na rynku jeszcze ich dużo, dorwać zadbany egzemplarz od
    > pierwszego właściciela nietrudno. Były wersje z klimą, były nawet cabrio
    > (choć te drugie pewnie ciężko dorwać w dobrym stanie).

    I będzie musiał pilnować sondy lambda ;)

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 6. Data: 2010-04-06 14:47:35
    Od: monowalker <m...@n...pamietam.mai.la>

    W dniu 2010-04-06 14:45, huri_khan pisze:
    > co to a jednostka TPLN ;)

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Tera

    ;)

    --
    monowalker

  • 7. Data: 2010-04-06 14:49:08
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    huri_khan rzecze:

    > co to a jednostka TPLN ;)

    No jak to co? TeraPLN= bilion PLN :-)
    Przy taakim budżecie możliwości są nieograniczone :-)

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 8. Data: 2010-04-06 14:53:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysiek82 s...@u...pl ...

    > komfort ten sam więc nie wiem czy odrzucanie tańszego cinquecento ma
    > sens.

    jezdziłem jednym i drugim i dla mnie to sa dwa zupelnie rózne samochody w
    kontekscie prowadzenia i komfortu.

  • 9. Data: 2010-04-06 14:58:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik huri_khan s...@s...pl ...

    > co to a jednostka TPLN ;)

    tysiecy złotych oczywiscie... :)

  • 10. Data: 2010-04-06 14:58:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dominik & Co d...@c...invalid ...

    > No jak to co? TeraPLN= bilion PLN :-)
    > Przy taakim budżecie możliwości są nieograniczone :-)

    ale pamietaj, ze głownym kryterium jest suma wydanych zlotówek po 4
    latach...
    Czuje, ze na maturze oblałbys to zadanie... ;)