  • 1. Data: 2010-04-06 12:08:02
    Temat: jakie auto dla żony ...
    Od: plusz <p...@g...com>

    moja żona chce mieć własne auto
    wymagania

    1. używane
    2. mały rozmiar, tak aby zmieścić się do garażu i nie zahaczać o słupy
    na parkingu
    2. kolor bakłażanowy
    3. mała utrata wartości po 3 latach (preferowana cena do 40 tys.)
    4. małe spalanie, codziennie przejedzie po mieście ok. 25 km.
    6. klima
    7. preferowany automat
    8. w dzień parkowanie na parkingu publicznym
    9. fajnie byłoby gdyby efektownie wyglądało
    10. mała usterkowość i nie trzeszczące wnętrze

    macie pomysły? mi wychodzi BMW1 i Mini.
    ale podobno w mini nie widać świateł na skrzyżowaniach - jeszcze nie
    sprawdzałem :)

    --
    plusz

  • 2. Data: 2010-04-06 12:28:27
    Temat: Re: jakie auto dla żony ...
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik plusz napisał:
    > moja żona chce mieć własne auto
    > wymagania
    >
    > 1. używane
    > 2. mały rozmiar, tak aby zmieścić się do garażu i nie zahaczać o słupy
    > na parkingu
    Maly rozmiar tego nie gwarantuje :-)
    > 2. kolor bakłażanowy
    :-)
    > 3. mała utrata wartości po 3 latach (preferowana cena do 40 tys.)
    > 4. małe spalanie, codziennie przejedzie po mieście ok. 25 km.
    diesel
    > 6. klima
    > 7. preferowany automat
    > 8. w dzień parkowanie na parkingu publicznym
    jakie to ma znaczenie, jesli maj ukrasc to i tak ukradna, jesli zas maja
    obic/przytrzec to tez to zrobia - wykupic AC i spac spokojnie
    > 9. fajnie byłoby gdyby efektownie wyglądało
    kwestai gustu
    > 10. mała usterkowość i nie trzeszczące wnętrze
    tu zalezy jaki ranking wezmiesz pod uwage :-)
    > macie pomysły? mi wychodzi BMW1 i Mini.
    Audi A2? A moze lepiej kupic z pierwszych rak dobrze wyposazone
    Clio/Grande Punto lub jakiegos kompakta (jesli sa auta z 2009r to nawet
    w cenie 40kpln kupisz nowke jseli chodzi o segment B)?
    > ale podobno w mini nie widać świateł na skrzyżowaniach - jeszcze nie
    > sprawdzałem :)
    :-)

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2010-04-06 12:41:35
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 12:28, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    > Maly rozmiar tego nie gwarantuje :-)

    podobno mniejszych aut słupy nie atakują :) a ostatnio jechała laguna
    i słup rzucił się i obtarł prawe nadkole :)

    > Audi A2? A moze lepiej kupic z pierwszych rak dobrze wyposazone
    > Clio/Grande Punto lub jakiegos kompakta (jesli sa auta z 2009r to nawet
    > w cenie 40kpln kupisz nowke jseli chodzi o segment B)?

    nówka nie spełnia jednego wymagania - niska utrata wartości.
    chcę kupić takie auto, na którym po 3 latach nie stracę więcej niż 3-4
    tys zł.
    więc pewnie im starsze auto tym bliżej tego warunku

    wydaje mi się, że stare porsche i mercedesy mogą spełniać to wymaganie
    - ale szukam porad na grupie

    --
    plusz

  • 4. Data: 2010-04-06 12:44:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 03:41:35 -0700 (PDT), plusz napisał(a):

> [...]
    > tys zł.
    > więc pewnie im starsze auto tym bliżej tego warunku

    Tak, masz rację. Myślę, że najbliższy temu warunkowi będzie jakiś
    pełnoletni Peugeot 205 albo coś podobnego.
    O, na przykład ten:
    http://www.allegro.pl/item973834641_peugeot_205_gt_1
    _4_87km.html
    zdecydowanie nie powinieneś stracić więcej niż 3-4 kzł.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-04-06 12:48:12
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 12:44, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Tak, masz racj . My l , e najbli szy temu warunkowi b dzie jaki
    > pe noletni Peugeot 205 albo co podobnego.

    nie spełnia pozostałych kilku warunków - gdyby to było łatwe, to nie
    pytałbym na grupie tylko po prostu kupił :)
    wydaje mi się, że mercedes SLK z 2001 roku poza kolorem bakłażanowym
    spełnia wszystkie wymogi

    --
    plusz

  • 6. Data: 2010-04-06 12:48:18
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > chcę kupić takie auto, na którym po 3 latach nie stracę więcej niż 3-4
    > tys zł.

    Więc musisz kupić kompletny złom w cenie 6-8 tys.
    P.

  • 7. Data: 2010-04-06 12:56:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 6 Apr 2010 03:48:12 -0700 (PDT), plusz napisał(a):

    > nie spełnia pozostałych kilku warunków - gdyby to było łatwe, to nie
    > pytałbym na grupie tylko po prostu kupił :)

    A gdzie tam, większość spełnia, pozostałe powinno załatwić dobranie
    odpowiedniej wersji

    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?i
    d=125667857&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price
    .consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&ma
    keModelVariant1.makeId=19300&makeModelVariant1.model
    Id=8&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeMo
    delVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3
    .searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=
    Car&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&climatisation=MANUA
    L_OR_AUTOMATIC_CLIMATISATION&siteId=GERMANY&negative
    Features=EXPORT&colors=GREEN&damageUnrepaired=NO_DAM
    AGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=
    &lang=de&pageNumber=1

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2010-04-06 12:57:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik plusz p...@g...com ...

> [...]
    >

    > macie pomysły? mi wychodzi BMW1 i Mini.
    > ale podobno w mini nie widać świateł na skrzyżowaniach - jeszcze nie

    nano, ale on nie ma klimy...
    Za to nadrabia "efektownym" wygladem... :-P

  • 9. Data: 2010-04-06 12:59:42
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > nano, ale on nie ma klimy...
    > Za to nadrabia "efektownym" wygladem... :-P
    I ladnie sie pali/plonie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-04-06 13:08:01

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    3. mała utrata wartości po 3 latach (preferowana cena do 40 tys.)

    Jakie auta tracą 7% wartości po 3 latach ?
    Musisz poczekac na hiperinflację